English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: به دنبال ارتقاء سطح هم افزایی بین شرکت‌های تابعه این صندوق در جهت تامین منافع بازنشستگان کشوری هستیم

عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: به دنبال ارتقاء سطح هم افزایی بین شرکت‌های تابعه این صندوق در جهت تامین منافع بازنشستگان کشوری هستیم

عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در ​نشست هم اندیشی با مدیرعامل، معاونان و مدیران مستقل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به بررسی فرایندها و سامانه های عملیاتی و سایر سامانه های جامع، تحلیل روند درآمدزایی و سودآوری، ورود به بازار سرمایه و... پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علی ردادی» عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری به همراه «مصطفی شهریاری» معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی این صندوق با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و در نشست هم اندیشی مشترک با «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران مستقل این شرکت در خصوص برنامه ها، فرایندها و سامانه های عملیاتی و سایر سامانه های جامع، تحلیل روند درآمدزایی و سودآوری، ورود به بازار سرمایه، صورت های مالی حسابرسی شده، کمیته حسابرسی و... گفت‌وگو کردند.

عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در ابتدای این نشست با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در ارتباط با ارتقاء سطح هم افزایی بین شرکت‌های تابعه این صندوق در جهت تامین منافع بازنشستگان کشوری، گفت: بهبود وضعیت مجموعه هلدینگ ها و شرکت های تابعه آنها از طریق حل مسائل و مشکلات و فرایندهای کاری از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سهامدار اصلی در جهت موفقیت و سودآوری مطلوب در دستورکار قرار دارد.

ردادی با تاکید بر برگزاری جلسات مشترک بین شرکت های گروه، افزود: استفاده از تجربیات و سامانه های موجود در شرکت های بزرگ تابعه صندوق می تواند کمک شایانی در جهت شناسایی و حل فرایندهای سایر شرکت داشته باشد.

وی با اشاره به بهره گیری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از ظرفیت های صندوق بازنشستگی کشوری در وصول مطالبات کالاهای متروکه، ادامه داد: سامانه های داخلی شرکت ها در بخش های عملیاتی، منابع انسانی، حقوقی و... تاثیر بسیار مطلوبی در حوزه شفافیت و قانونی گرامی خواهد داشت.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر هم افزایی و تعامل سازنده این شرکت با گمرک جمهوری اسلامی ایران در طول شش دهه ارائه خدمات مطلوب کمی و کیفی به تجار و بازرگانان در گمرکات اجرایی، گفت: در طول سال گذشته با ورود به 16 نقطه گمرکی مرزی و استراتژیک و در طول سال جاری با ورود به 6 نقطه جدید گمرکی به دنبال ارتقاء سهم بازار و افزایش درآمدهای عملیاتی و سودآوری شرکت هستیم.

کیامنفرد با تاکید بر تحقق اهداف درآمدهای عملیاتی از طریق نفوذ و توسعه بازار و فعالیت های گمرکی و غیر گمرکی، اصلاح ساختار و کدینگ تعرفه ارائه خدمات، بهره برداری و استقرار کامل سامانه عملیاتی سما در تمامی شرکت ها و شعب تابعه، افزود: به دنبال وصول مطالبات از سازمان اموال تملیکی از طریق مذاکرات و تعامل بین دو مجموعه و در صورت لزوم از طریق پیگیری حقوقی هستیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تشریح روند طراحی، پیاده سازی و راه اندازی سامانه مدیریت انبار و اجراء سامانه در شش شرکت و شعبه تابعه، ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا پایان شهریور ماه سال جاری سامانه سما در تمامی شرکت ها و شعب تابعه در حوزه های زمینی و هوایی اجرایی و عملیاتی شود.

وی با تاکید بر روند ارتقاء سطح سودآوری شرکت در سال 1400 نسبت به سنوات گذشته و برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور ورود به بازار سرمایه، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها از سوی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سهلان از نیمه دوم سال 1399 موجب گردید تا حجم متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه ویژه در سال گذشته به شدت افزایش یابد.

گفتنی است؛ در این نشست «مقصود صدری» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «علی یوسف» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «سید مرتضی آل سید» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست، «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل، «محسن شیخ محمدی» مدیر حسابرسی داخلی و «محمد صادق غلامی» مدیر پروژه های توسعه ای، ضمن حضور در این نشست هم اندیشی نسبت به ارائه گزارشی در خصوص موضوعاتی مرتبط با حوزه فعالیت خود پرداختند.

  


۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰
تعداد کلیک: ۴۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500