English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

استاندار کردستان: اقدامات توسعه ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گمرک مرزی باشماق قابل تحسین است

استاندار کردستان: اقدامات توسعه ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گمرک مرزی باشماق قابل تحسین است

نشست مشترک بررسی عملکرد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در روند توسعه گمرک باشماق با حضور استاندار کردستان و نماینده مردم مریوان در مجلس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک دکتر«اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان و «شیوا قاسمی پور» نماینده مردم شریف مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به منظور بررسی عملکرد شرکت تهران در گمرک مرزی باشماق برگزار شد.

در این نشست استاندار کردستان با تاکید بر ایجاد هماهنگی های لازم دستگاه های اجرایی در جهت توسعه مرز باشماق، گفت: به دنبال اجرای کامل طرح جامع توسعه گمرک مرزی باشماق در استانداری هستیم.

نماینده مردم شریف مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لزوم حل و فصل موانع موجود در توسعه زیرساخت های گمرک باشماق، افزود: با توجه به اینکه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران  به عنوان بازوی توانمند و لجستیکی در گمرکات اجرایی، قابلیت سرمایه‌گذاری و توسعه گمرک مرزی باشماق را دارا می‌باشد، لذا استانداری باید اقدامات لازم برای تعیین تکلیف و اجرایی شدن سرمایه‌گذاری در این محوطه گمرکی را در دستور کار فوری قرار دهد.

در ادامه این نشست مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره  به ارائه خدمات کمی و کیفی به تجار و بازرگانان از آغاز استقرار شرکت تابعه در شعبه باشماق، اظهار کرد: با به‌کارگیری نیروهای متخصص و تجهیزات عملیاتی به منظور ساماندهی ارائه خدمات به صاحبان کالا، آماده سرمایه گذاری در گمرک مرزی باشماق هستیم.

همچنین مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در ابتدای این نشست با ارائه توضیحاتی در رابطه با سرمایه گذاری حدود 20 میلیارد ریال در گمرک باشماق در سال گذشته،گفت: با استقرار این شرکت از شهریور ماه سال 1400 اقداماتی در راستای بهبود فضاهای عملیاتی و ساماندهی محوطه گمرکی از جمله بازسازی سیستم برق انبارها و فضاهای بیرونی، نصب برج های نوری، ایجاد فضای ترانشیپمنت سوخت، بازسازی انبارهای مسقف، ارسال تجهیزات و ساماندهی سایت شعبه، فنس کشی محوطه بارنداز، ساماندهی لیفتراک های اشخاص ثالث، خرید تجهیزات لیفتراک 3، 5، 7 تن جدید، ساماندهی وضعیت مکان‌های بهداشتی برای رانندگان و.... صورت گرفته است.

حسنی با اشاره به ضرورت ایجاد فضای بیشتر عملیاتی در گمرک مرزی باشماق، ادامه داد: با توجه به اولویت‌های شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران در برطرف کردن مشکلات موجود در این شعبه، موانعی چون عدم وجود برق در اماکن گمرکی، عدم وجود انبارهای استانداری و سردخانه برای نگهداری کالاها و ... وجود دارد.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست، بازدید میدانی از محوطه انبارها و پارکینگ‌های مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران صورت گرفت.




۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۷
تعداد کلیک: ۳۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500