English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دکتر محمود اسلامیان: نیاز امروز صندوق بازنشستگی کشوری، هم‌افزایی هلدینگ‌ها و شرکت‌های صندوق است

دکتر محمود اسلامیان: نیاز امروز صندوق بازنشستگی کشوری، هم‌افزایی هلدینگ‌ها و شرکت‌های صندوق است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مدیران روابط عمومی هلدینگ‌ها و شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری با حضور مدیرعامل و معاونان صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و تنی چند از مدیران‌عامل شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی در محل کارخانه آپادانا سرام برگزار شد.

دکتر محمود اسلامیان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از ایثار جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، خون شهدا و حرکت مبتنی بر عقلانیت مدیران ارشد نظام اسلامی است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی از مشکلات در اقتصاد کشور، گفت: خوشبختانه امروز با توجه به انتخاب عاقلانه از سوی مردم، در مسیری قرار گرفته‌ایم که مطمئن هستم با استفاده از عقلانیت و با توجه به گشایش‌های بین‌المللی می‌توانیم تمامی مسایل اقتصادی کشور را حل کنیم. همچنین باید از فرصت به‌وجود آمده استفاده کرده و خود را به استانداردهای بین‌المللی نزدیک کنیم.
 
وی استفاده از کارشناسان خبره برای تحلیل صحیح مشکلات به‌منظور یافتن بهترین راه‌حل را یک ابزار مدیریتی دانست و افزود: ملاک اصلی مدیریت، میزان تولید و البته بهره‌وری موجود است و در فرآیندهای تصمیم‌گیری، ملاک دیگری وجود ندارد.
 
دکتر اسلامیان همچنین با ابراز مخالفت شدید با شیوه مدیریت جزیره‌ای، ادامه داد: با توجه به ایجاد و تاسیس هلدینگ‌های تخصصی شامل گردشگری، مالی، پتروشیمی و ... در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، نیاز به هم‌افزایی در صندوق داریم و تمام تلاش خود را برای نیل به این موضوع به‌کار گرفته‌ایم؛ چراکه هدف اصلی، نزدیک کردن اجزای صندوق بازنشستگی به‌منظور هم‌افزایی است.
 

 
 
  

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۴۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500