English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس قسوریان جهرمی در پیام نوروزی تاکید کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران سال 95 را بر مبنای «توسعه و بهبود بهره‌وری در سایه خدمت‌رسانی» آغاز می‌کند

مهندس قسوریان جهرمی در پیام نوروزی تاکید کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران سال 95 را بر مبنای «توسعه و بهبود بهره‌وری در سایه خدمت‌رسانی» آغاز می‌کند
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت در آستانه فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز، با صدور پیامی، ضمن آرزوی سلامتی، بهار عشق و محبت که جلوه زیبایی و تحول است را به ملت ایران، کارکنان و به‌ویژه جامعه ذی‌نفعان و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، سال 95 را بر مبنای «توسعه و بهبود بهره‌وری در سایه خدمت‌رسانی» آغاز می‌کند و با همراهی و هم‌دلی کارکنان عزیز، باید بتوانیم با کسب موفقیت در ارتقای جایگاه شرکت به اهداف عالیه آن جامه عمل بپوشانیم.

متن این پیام به شرح زیر است:

یا مُقلِب القـُلوبِ و الابصـار
یا مـدبـراللیـــل و النهـــار
یا محول الحـول و الاحـوال
حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن سال جدید، بهار عشق و محبت که جلوه زیبایی و تحول است را به ملت ایران، کارکنان و به‌ویژه جامعه ذی‌نفعان و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را شکرگزارم که به همراه پرسنل خدوم، زحمت‌کش و صدیق این شرکت در صف مقدم تلاش برای اعتلای نام ایران زمین و رفاه و رشد اقتصادی این سرزمین قرار گرفته‌ایم.

راز جاودانی آیین ناب و اصیل گرامی‌داشت آغاز سال نو، پیوند آن با آموزه‌های اسلامی و دینی بوده، چراکه تجدید حیات طبیعت نشانه‌ای از قدرت الهی است. با لطف خداوند و حمایت شما مشتریان ارزشمند، در سال 94 موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در کشور شده‌ایم که از احداث و راه‌اندازی شعب جدید در نقاط صفر مرزی و ارایه خدمات به مشتریان آغاز شد و به حضور مقتدرانه در همایش‌ها و نمایشگاه‌های علمی مرتبط و ارایه خدمات شرکت به ذینفعان و البته استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ایزو 9001:2015 ختم شد.

امروزه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در عرصه لجستیک و انبارداری به دنبال هدفی گسترده‌تر از کسب سود است؛ ما به عنوان یک شرکت پیش‌رو با دغدغه خدمت به مشتری، تلاش خواهیم کرد با به‌کارگیری تمام امکانات خود، خدماتی منعطف و هوشمند برپایه خواست و نیاز مشتریان ارایه نماییم. تمرکز مجموعه بر ارایه خدمات شایسته و به موقع به ارباب‌رجوع و پیشرفت چشم‌گیر در حوزه کسب درآمد و مشارکت در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری است.

در سال جدید، شرکت با حفظ زیرساخت‌ها و افزایش نیروی متخصص، با تمام ظرفیت خود سعی بر حفظ مشتریان قدیمی خود خواهد داشت و با امید بر خدا به سهم بازار خود اضافه خواهد کرد. شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رویکردی مسئولانه به دنبال افق تازه‌ای برای تحقق توسعه اقتصادی و ارتقای بهره‌وری در میان مردم است و به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که به مسئولیت خود در قبال مشتری به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه خود آگاه است.

سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) سال «هم‌دلی و هم‌زبانی؛ دولت و ملت» نام‌گذاری شد که نشان از تدبیر ایشان در ایجاد وفاق ملی برای رفع موانع اقتصادی کشور دارد و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز به عنوان یکی از موثران فعال در ارکان اقتصاد کشور تمام امکانات خود را در راستای تحقق منویات رهبری به‌کار گرفته است.

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، سال 95 را بر مبنای «توسعه و بهبود بهره‌وری در سایه خدمت‌رسانی» آغاز کرده است که این بهار با تلاش و کوشش شما همکاران گرامی در ارایه خدمات متنوع، مشتری‌مداری و حفظ روحیه خلاقیت و نوآوری متبلور خواهد شد.

در پایان امیدوارم اکنون که این مسئولیت سنگین بر عهده من نهاده شده، با همراهی و هم‌دلی شما عزیزان بتوانیم با کسب موفقیت در ارتقای جایگاه شرکت به اهداف عالیه آن جامه عمل بپوشانیم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به مردم ایران زمین خواستارم.

جمشید قسوریان جهرمی
رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل



 


۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۱۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500