English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت)، این روز را به فعالان این عرصه و همکاران واحد روابط عمومی شرکت مرکزی و شرکت‌های تابعه تبریک گفت و آن را فرصتی مغتنم برای به کارگیری مهارت و دانش در راستای اعتلای فرهنگ ارتباطات و ایجاد فضای سالم برای اطلاع رسانی دقیق و ارتباطات اثربخش میان شرکت با ذینفعان درون و برون سازمانی دانست.

متن پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شرح زیر است:

به نام خدا

یکی از هدف های اصلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، جلب رضایت ذینفعان به ویژه صاحبان کالا و سازمان های همجوار در نحوه ارائه خدمات رسانی از جمله انجام خدمات انبارداری، تخلیه و بارگیری و سایر فرایندهای عملیاتی است که این امر مهم نیازمند برقراری ارتباط دو سویه و تعامل نزدیک بین مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و خدمت گیرندگان است. در این بین نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در خصوص تشریح اقدامات و عملکرد این شرکت در اقصی نقاط کشور، حائز اهمیت است. چراکه روابط عمومی به عنوان جلوه سمعی و بصری در حوزه برندسازی است که نشان دهنده آینه تمام نمای یک سازمان می‌باشد.

روابط عمومی مدرن، منسجم، برنامه ریزی شده و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین شرکت و جامعه ذینفعان است که زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوه‌ها و تکنیک‌های ارتباطی کارآمد و موثر، فراهم کرده و مسیر موفقیت و تحقق اهداف عالی شرکت را فراهم می سازد. با این حال رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و برای پر کردن برخی از شکاف های موجود، لازم است تقویت ساختار، تجهیز سخت افزاری و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان روابط عمومی سراسر کشور در دستور کار قرار گیرد.

بنابراین امید است روابط عمومی شرکت مرکزی با همکاری روابط عمومی های تابعه در راستای حفظ و تداوم ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، اطلاع رسانی و پاسخگویی خردمندانه، مشتری مداری و توسعه برند تجاری با به کارگیری مهارت و دانش در راستای اعتلای فرهنگ ارتباطات گام‌های اساسی بردارد.

لذا بیست و هفتم اردیبهشت، فرصتی مغتنم است تا نقش و جایگاه روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی مدیریت در ایجاد، حفظ و تداوم تفاهم و ارتباطات درون و برون سازمانی را گرامی داشته و آن را به تمامی تلاشگران این عرصه و همکاران حوزه روابط عمومی و ارتباطات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت ها و شعب تابعه در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم و توفیقات روز افزون را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

حمیدرضا کیامنفرد

مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

27 اردیبهشت 1401 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۶
تعداد کلیک: ۷۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500