English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
آیین معارفه «دانیال رزاقیان» سرپرست جدید معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین معارفه سرپرست جدید معاونت عملیات و امور گمرکی با حضور «فرامرز نیک سرشت» رییس هیات مدیره، «حمید نجات بخش» سرپرست شرکت و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن عرض تبریک انتصاب سرپرست جدید معاونت عملیات و امور گمرکی، گفت: به‌حمدالله با توجه به اینکه در شرکت غرب پتانسیل‌های پرسنلی و کاری خوبی وجود دارد از این رو به‌کارگیری افراد متخصص و متعهد یک رویه قابل تحسین می‌باشد که نتایج مطلوب و اثرگذاری در کل سازمان خواهد داشت. لذا امیدواریم با همت و تلاش مضاعف آقای رزاقیان در حوزه معاونت عملیات، در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش مجموعه باشیم.

در ادامه این مراسم، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیه) و آغاز دهه کرامت، گفت: با مشورتی که با رییس محترم هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد داشتیم در جمع بندی بدست آمده، تصمیم بر آن شد که از ظرفیت‌های آقای رزاقیان در حوزه معاونت عملیات و امور گمرکی استفاده نماییم.

وی با تشریح برخی از خصوصیات آقای رزاقیان، ایشان را فردی جوان، فعال، با انگیزه و دارای تخصص کافی در حوزه‌های مختلف عملیاتی دانست و ادامه داد: با تلاش تمام مدیران،روسا و کارشناسان این معاونت، در آینده شاهد ارتقاء و تعالی بیش از پیش معاونت عملیات و امور گمرکی بوده و امانت‌دار سازمان در راستای تعالی اهداف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هستیم.

نجات بخش در پایان سخنان خود با مهم توصیف کردن جایگاه معاونت عملیات افزود: در شرکت انبارهای عمومی غرب ظرفیت پرسنلی خوبی وجود دارد و می‌توان از یکایک آن به نحو احسن استفاده نمود لذا انتظار دارم با همت و یاری تمامی همکاران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به‌ویژه همکاران محترم واحد عملیات بتوانیم جایگاه خود در بازار هدف مستحکم‌تر نموده و در آینده نزدیک شاهد افزایش کارآیی مطلوب و همچنین ورود بیش از پیش بار وکالا به این مجموعه باشیم.

در پایان این مراسم، «دانیال رزاقیان» با تقدیم حکم انتصاب به ایشان به عنوان سرپرست جدید معاونت عملیات و امور گمرکی منصوب گردید.
 


۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۳
تعداد کلیک: ۴۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500