English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دکتر ذوقی در پیامی سالروز قیام ۱۵ خرداد و ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت

دکتر ذوقی در پیامی سالروز قیام ۱۵ خرداد و ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت

​دکتر «مهدی ذوقی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی سالروز قیام ۱۵ خرداد و ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، متن این پیام به شرح زیر است:

 

به نام خدا 

بی‌شک حضرت امام خمینی(ره) جزو اثرگذارترین سیاست‌گذاران قرن بیستم بودند. رهایی ایران از سیستم حکومتی شاهنشاهی  دستاوردی بی‌نظیری از رهبری ایشان بود و انقلابی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر رسید، از ۱۵ سال پیش‌تر و با قیام ۱۵ خرداد نخستین جرقه‌های آن زده شد. صبوری ۱۵ ساله امام خمینی(ره) و مردمی که صادقانه و خالصانه با ایشان بیعت کردند، باعث شد کشورمان هم از قید نظام طاغوتی رها شود و هم الگوبخش کشورهای استقلال طلب و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان باشد.

پی ریزی الگوی مردم سالاری دینی و حکومت مبتنی بر ولایت فقیه و خارج از دایره وابستگی به قدرت های بزرگ و مسلط جهانی و ارائه گفتمانی مقتدر، نافذ و نوظهور از پیر جماران به مثابه بزرگترین دستاورد نهضت اسلامی، از همان آغازین سال های پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجبات هراس و وحشت نظام سلطه و استکبار شد و در سال‌های اخیر شاهدیم، بذر پاکی که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کاشته شد، در اقصی نقاط منطقه به ثمر نشسته و هر روز بیش از پیش شاهد اشاعه و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه هستیم.

در پایان به روح مطهر و ملکوتی امام روح الله (ره) درود می فرستیم و با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در طلیعه  قرن جدید، بر خود می‌دانیم به عنوان یک هلدینگ راهبردی در بخش تجارت خارجی و در ذیل مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری همگام، همراه و متحد از تمام توان و ظرفیت در صیانت و حرکت پر شتاب به سوی افق‌های ترسیم شده اقتصادی کشور، گام برداریم.

 

مهدی ذوقی

سرپرست شرکت

14 خرداد 1401

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۰
تعداد کلیک: ۶۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500