English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توسعه بازار کالاهای سردخانه ای در نشست هم اندیشی مشترک مدیران عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تهران و غرب

توسعه بازار کالاهای سردخانه ای در نشست هم اندیشی مشترک مدیران عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تهران و غرب
نشست هم اندیشی مشترک مدیران عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تهران و غرب در خصوص توسعه فعالیت‌ها و راه اندازی سردخانه جدید در این دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، جلسه هم‌اندیشی تجهیز و به‌کارگیری سردخانه پارس نیاکان آریا با حضور «مهدی ذوقی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و «حمید نجات بخش» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و برخی از معاونان و مدیران ارشد این دو شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص موارد مطروحه در همکاری فی مابین با سردخانه پارس نیاکان آریا، با تاکید بر توسعه فعالیت های کالاهای سردخانه ای، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و بسترهای مناسب موجود در شرکت های تهران و غرب، وجه تمایز خوبی در بحث واردات و صادرات کالا به‌صورت سردخانه‌ایی وجود دارد که ما آن را یک فرصت تلقی می‌کنیم و امیدواریم با همکاری و ارائه خدمات مطلوب به صادرکنندگان و تجار داخلی وخارجی این سردخانه به مشتریان، شاهد رشد و تعالی اهداف در این شرکت باشیم. 

ذوقی افزود: با پیگیری های صورت گرفته با گمرک محترم جمهوری اسلامی ایران، این سردخانه به‌عنوان اماکن گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران محسوب می‌شود که با به‌کارگیری و ارائه خدمات آن در آینده نزدیک با یاری خدواند، شاهد افزایش درآمد این مجموعه و همچنین افزایش سهم بازار خواهیم بود.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: با به کارگیری این سردخانه چندصدهزار تنی، سهم قابل توجهی ازکالاهای دمایی استان تهران در این سردخانه نگهداری خواهد شد که پیش بینی می شود حجم وسیعی ازکالاهای خاص و سردخانه ایی توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نگهداری گردد.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز با بیان دیدگاه‌های خود، آمادگی شرکت‌های تابعه خود را در جهت بهره گیری از امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، پرسنل مجرب و همچنین برخورداری از ضریب امنیتی بالا در نگهداری کالاهای صادراتی و وارداتی در این سردخانه را اعلام نمودند.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت تهران و سرپرست شرکت غرب پس از این نشست از سردخانه پارس نیاکان آریا بازدید میدانی به‌عمل آوردند.



 

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۱۶
تعداد کلیک: ۱,۰۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500