English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کاشف زاده در جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت: ورود به جبهه‌های جدید ارائه خدمات و نفوذ و توسعه بازار از اولویت های شرکت در سال جاری است

کاشف زاده در جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت: ورود به جبهه‌های جدید ارائه خدمات و نفوذ و توسعه بازار از اولویت های شرکت در سال جاری است
جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با رویکرد بررسی و ایجاد درآمدهای جدید پایدار و برای افزایش درآمد در سال جاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی (ره)، نشست هم‌اندیشی شورای معاونان و مدیران با حضور «علیرضا کاشف زاده» مدیرعامل شرکت امام خمینی (ره)، «عادل محمدیان» رییس هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه های انسانی، «رحمان جهانی پور» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی و جمعی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با رویکرد بررسی و ایجاد درآمد پایدار و جهش درآمدی در سال جاری برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با تاکید بر ایجاد درآمدهای پایدار و جهش درآمدی در حوزه‌های مختلف عملیاتی در سال جاری، گفت: ورود به جبهه‌های جدید ارائه خدمات و نفوذ و توسعه بازار و همچنین رصد دائمی و مدیریت فضای کسب و کار در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ذینفعان در دستور کار تمامی واحدها قرار گیرد.

کاشف زاده با اشاره به حرکت شرکت در مسیر استاندارد مدیریت یکپارچه (IMS) از طریق فرایندهای عملیاتی، پشتیبانی و مدیریتی و لزوم آموزش موثر و اثربخش کارکنان در این مسیر، ادامه داد: ارتقاء سطح مسئولیت پذیری، پاسخگویی و جانشین‌پروری کارکنان از الزامات معاونان و مدیران در جهت اصلاح و تقویت دائمی فرهنگ سازمانی می باشد. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با تاکید بر پرداخت هم‌زمان حقوق نیروهای پیمانی با نیروهای قراردادی شرکت، افزود: اجرای برنامه‌های مدون در گزارش برنامه و بودجه سالیانه و سند برنامه استراتژیک شرکت از سوی واحدهای متولی و کنترل و نظارت بر روند اجرای آنها از سوی واحد برنامه ریزی از اولویت‌های مهم این شرکت در سال جاری خواهد بود و این روند بایستی در جلسات ماهیانه این شورا بررسی شود.

همچنین در این نشست معاونان و مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند.

گفتنی است؛ جلسه تصویری مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با مدیر و روساء مجتمع خراسان و نیز روساء شعب تابعه مستقر در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.

 


۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰
تعداد کلیک: ۵۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500