English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه سرپرست معاونت مالی وسرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد

آیین معارفه سرپرست معاونت مالی وسرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد
معارفه «ابوذر باقری» سرپرست جدید معاونت مالی و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و تکریم «عباس شهبازی» سرپرست سابق برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین معارفه سرپرست جدید معاونت مالی وسرمایه های انسانی شرکت تهران با حضور «نبی الله رجب زاده» سرپرست شرکت تهران، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این آیین سرپرست شرکت تهران ضمن تشکر از زحمات سرپرست سابق معاونت مالی و سرمایه‌های انسانی در دوران تصدی مسئولیت ایشان و با اشاره به اهمیت هم‌سو بودن در شرکت، گفت: از ظرفیت و تجربیات آقای شهبازی در هیات مدیره و امورات جاری شرکت استفاده خواهیم کرد و با هم‌دلی و هم‌فکری تمامی همکاران در شرکت تهران نتایج مطلوبی را در این شرکت شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به انتخاب افراد شایسته در پست‌ها و مسئولیت‌های یک سازمان، گفت: بهره‌وری زمانی افزایش می یابد که افراد بر مبنای شایسته سالاری و بر اساس مهارت‌ها و توانایی‌های خود در پست‌ها و مسئولیت‌ها قرار گیرند لذا یکی از امور ضروری در شرکت‌ها امر شایسته سالاری، تخصص و تعهد می‌باشد.

در ادامه این مراسم مهندس رجب زاده با اشاره به توان‌مندی و سابقه آقای ابوذر باقری در حوزه اداری و منابع انسانی، ادامه داد: با توجه به تخصص و تجربیات ایشان امیدواریم تحول نوینی در حوزه معاونت مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت تهران صورت پذیرد و مسائل و مشکلات سریعا برطرف گردد لذا همه همکاران با ایشان همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان این آیین با تقدیم حکم انتصاب «ابوذر باقری» به عنوان سرپرست جدید معاونت مالی وسرمایه های انسانی تهران منصوب گردید.

 


۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸
تعداد کلیک: ۶۲۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500