English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آمادگی گمرک غرب تهران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب جهت کابوتاژ خودروهای زائران اربعین

آمادگی گمرک غرب تهران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب جهت کابوتاژ خودروهای زائران اربعین
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه مدیرکل گمرک غرب تهران از محل تعیین شده جهت خروج موقت (کابوتاژ) خودروهای محبان امام حسین (ع) برای حضور در اربعین حسینی بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «حمید نجات بخش» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه «طاهره هامون نورد» مدیرکل گمرک غرب و با حضور برخی از معاونان و مدیران ارشد دو مجموعه با حضور در محل تعیین شده جهت خروج موقت (کابوتاژ) خودروهای محبان امام حسین (ع) برای حضور در اربعین حسینی، از روند آماده سازی این پروژه بازدید نمودند.

در این بازدید مدیرکل گمرک غرب ضمن تاکید جهت برنامه‌ریزی هدف‌مند، هماهنگی و نظارت در حوزه های مرتبط گفت: گمرک مستقر در غرب تهران به این امر خداپسندانه که در جهت رفاه حال عاشقان حسینی می‌باشد نگاه ویژه داشته و امیدواریم با همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت‌رسانی به این عزیزان را آغاز نماییم.

در ادامه این بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز ضمن استقبال از این طرح افزود: با تدابیر و هماهنگی‌های صورت گرفته، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب آماده همکاری و تعامل با گمرک محترم غرب در جهت راه‌اندازی فضای مطلوب و خدمت‌رسانی ورفاه بیشتر به محبان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) می‌باشد لذا با تمام توان و ظرفیت در سرعت بخشیدن به راه اندازی این مکان تلاش خواهیم کرد.

نجات بخش ادامه داد: خدمت به زائران اربعین حسینی، افتخاری بزرگ برای این شرکت خواهد بود. لذا تمامی همکارانم در شرکت غرب از هیچ‌گونه خدمت به زوار اربعین مضایقه نخواهند کرد و امیدواریم دعای خیر زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بدرقه راه مجموعه انبارهای عمومی خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور باشد.


 
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶
تعداد کلیک: ۴۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500