English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید وزیر اقتصاد از گمرک تهران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

بازدید وزیر اقتصاد از گمرک تهران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
وزیر امور اقتصادی و دارایی در آستانه هفته دولت به صورت سرزده از گمرک تهران و شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران ،  دکتر «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه «فریده زبیدی» معاونت حقوقی ونظارت گمرک ایران، «علی اکبر شادمانی» مدیر کل دفتر صادرات گمرک ،«سعید کردگار» معاون دفتر واردات گمرک ایران به‌صورت سرزده از گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند کار و مشکلات مراجعه کنندگان قرار گفتند و با «عبدالرضا کشاورزی» مدیر کل گمرک تهران، «نبی اله رجب زاده» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و برخی از مدیران ارشد دو مجموعه نیز دیدار کردند.

در این بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن حضور در جمع مشتریان و رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان، گفت: از مدیر کل گمرک تهران می‌خواهم که فهرست موارد و مشکلاتی که برای تولید کنندگان و هم صنف‌های آن‌ها در ارتباط با گمرک تهران وجود دارد را ارائه نماید تا برای رصد این مشکلات و رسیدگی به آن‌ها تصمیماتی اتخاذ گردد.

وی افزود: فهرستی از مواردی که احصا شده است اعم از ثبت سفارش، کد بانک مرکزی و احیانا اگر تاخیری در متروکه شدن و افزایش زمان از 2 به 4 ماه طبق قانون بوده را تهیه و جهت تصمیم گیری به مدیر کل گمرک داده تا در خصوص آنان تصمیماتی گرفته شود چرا که ساز وکار و بنای اصلی ستاد اقتصادی دولت این است که بتوانیم زمان‌بندی‌ مراجعین محترم را کاهش و مشکلات سر راه آنان را مرتفع نماییم.

در ادامه این بازدید مدیرکل گمرک تهران گزارشی از روند اجرایی فعالیت‌ها و همچنین اقدامات گمرک در 5 ماهه نخست سال 1401 و همچنین مقایسه آن با 5 سال گذشته به وزیر اقتصاد و هیات همراه ایشان ارائه نمود. 

سرپرست شرکت تهران نیز ضمن تبریک آغازهفته دولت وخیر مقدم به وزیر محترم اقتصاد و هیات همراه و اشاره به تلاش هرچه بیشتر این شرکت برای رضای‌تمندی تجار و مشتریان، افزود: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به‌دلیل وجود موقعیت جغرافیایی، آماده همکاری بیش از پیش در تمامی زمینه ها علی الخصوص بارگیری و تخلیه بار در سریع‌ترین زمان ممکن می باشد که این امر یکی از اصلی ترین مولفه های رضایت‌مندی مشتریان و تجار کشور در این منطقه خواهد بود .

وی افزود: باتوجه به حجم بالای کالاهای متروکه که حدود چهل درصد کل فضای انبار این شرکت را شامل می‌شود، از سازمان‌های مسئول به ویژه سازمان اموال تملیکی خواستاریم در جهت تسریع در خروج این کالاها اقدام موثر و لازم را به عمل آورند.

گفتنی است؛ وزیر اقتصاد و هیات همراه از مناطق مختلف ستادی، عملیاتی، انبارها و فرایند ورود و خروج کالا در گمرک تهران و شرکت انبارهای عمومی بازدید نمودند ودر جریان روند فعالیت‌های این شرکت به عنوان بازوی اجرایی و لجستیکی گمرک و همچنین برخی از مشکلات و نقاط قابل بهبود مطروحه صاحبان کالاو مراجعه کنندگان قرار گرفتند.

 

   


۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۰۸
تعداد کلیک: ۴۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500