English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آغاز فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مرز مهران

آغاز فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مرز مهران
هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته دولت، فعالیت رسمی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا در مرز مهران آغاز گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، فعالیت رسمی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مرز مهران با حضور «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، «شهریار عباسی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، «علی عباس شفیعی» فرماندار مهران، «روح الله غلامی» مدیرکل گمرکات استان ایلام، «دانیال رزاقیان» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت غرب، «احمد گلشاهی» مدیر اداری و منابع انسانی، نمایندگان اتاق بازرگانی و اتحادیه تجار استان، فعالان اقتصادی و جمعی از تجار استان ایلام آغاز شد.

در ابتدای این مراسم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه مرز مهران از جمله مرزهای امن کشور است،گفت: فعال کردن مرزها از سیاست های کلان مدیریت ارشد استان است.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مؤثر استان ایلام وجود مرز است و برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها و استفاده درست از آنها می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرد.

دکتر عباسی با استقبال از راه اندازی شعبه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در مرز مهران افزود: امیدواریم با هماهنگی میان این شرکت با اداره کل گمرک و فرمانداری شهرستان، برنامه‌های اصلاحی متنوع به‌خصوص در ساماندهی نابسامانی‌ها در مرز مهران که زیبنده نیست، دنبال شود و با استقرار این شرکت در مرز مهران فصل نوینی از توسعه و تحول در حوزه اقتصادی استان ایلام رقم بخورد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت غرب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت و با اشاره به تجربه این شرکت در گستره کل کشور و‌ نقاط ‌مختلف مرزی‌ و ‌بنادر، ادامه داد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با ۵۲ شرکت و شعب تابعه در عرصه خدمات گمرکی، لجستیک، بازرگانی و تجارت خارجی مشغول به ‌فعالیت می‌باشد که بر پایه سال‌ها تلاش و تجربه و در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، ماشین آلات بروز، نرم افزار تخصصی و کاربردی به صورت آنلاین و با اتصال به سامانه جامع تجارت و سامانه‌های دستگاه های اجرایی و نظارتی با امکان رصد لحظه ای کالاها، در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور انجام وظیفه می‌نماید.

وی افزود: با انجام پشتیبانی‌های لازم و نوید بخش، شاهد رشد و اشتغال زایی و ارائه خدمات هر چه بهتر به فعالان اقتصادی، تجار و صاحبین کالا در استان‌ ایلام نیز خواهیم بود و امیدواریم به نمایندگی از دولت بتوانیم مشکلات مرز را با توان تجار و حمایت مسئولان امر، برطرف نماییم.

مدیر کل گمرک استان ایلام نیز با ابراز خرسندی از استقرار نمایندگی شرکت انبارهای عمومی به عنوان اپراتور ارائه خدمات در گمرکات استان ایلام اظهار کرد: با توجه به تجارت تخصصی و توانایی‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین پتانسیل و ظرفیت‌های استان ایلام، امید است حضور هر چه قدرتمندتر این مجموعه را در این استان شاهد باشیم.

در حاشیه این مراسم، «محمدصادق غلامی» به‌عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب (شعبه مهران) معرفی گردید.

پس از مراسم معارفه، سرپرست شعبه مهران ضمن قدردانی از حسن توجه و اعتماد مدیرعامل شرکت غرب، گفت: امیدوارم با تلاش خود و همکارانم در این شعبه، دست به دست هم و با توکل به خدا، انسجام، هم افزایی خوب و مطلوبی برای مجموعه داشته باشیم و به اهداف برنامه‌ریزی شده از سوی مدیران ارشد شرکت دست یافته و انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم.

در پایان این نشست، برخی از صاحبان کالا و فعالان اقتصادی منطقه سوالاتی در خصوص نحوه فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مطرح نمودند که مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی آن شرکت به سوالات آنان پاسخ و به منظور آشنایی آن‌ها با خدمات، تسهیلات، تخلیه و بارگیری، انبارداری و مزیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مواردی را بیان نمودند.

 

 



۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۱۸
تعداد کلیک: ۹۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500