English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا در اطفاء حریق حادثه آتش سوزی انبار شرکت ایچین تجارت ارس

همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا در اطفاء حریق حادثه آتش سوزی انبار شرکت ایچین تجارت ارس
آتش سوزی صورت گرفته در یکی از انبارهای شرکت ایچین تجارت ارس واقع در منطقه ازاد ارس در روز چهارشنبه دوم شهریور، با همکاران پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا و گروه آتش نشانی منطقه اطفاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا، حادثه آتش سوزی در یکی از انبارهای شرکت ایچین تجارت ارس واقع در منطقه ازاد ارس در روز چهارشنبه دوم شهریور با دستور «ولی پورعلی» مدیرعامل شرکت جلفا و هماهنگی «علی نوید» سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه ازاد ارس، «حسن علوی»سرپرست حراست و همکاری پرسنل شرکت جلفا که به صورت کاملا داوطلبانه با کمک رسانی به گروه آتش نشانی اعزامی به محل حادثه باعث تسریع در روند اطفاء حریق شدند.

گفتنی است؛ وزش باد شدید و حجم بالای محصولات انبار شده و همچنین اطلاع‌رسانی دیرهنگام و وسعت گرفتن آتش و احتمالا عدم رعایت نکات ایمنی به‌ویژه در ساخت انبار موجب تشدید حریق و باعث سختی در عملیات اطفاء گردید و خوشبختانه آسیب جانی نداشت. لازم به ذکر است اتش نشانی شهرداری هادیشهر، راه آهن، آمیکو، سایت سازمان، ارس خودرو دیزل، شهرداری جلفا، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا  و آتش نشانی مرند و سایر نهادها نیز جهت امداد رسانی در این محل حضور داشتند.

 


۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۳۴
تعداد کلیک: ۶۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500