English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آغاز به کار رسمی ترمینال کانتینری در استان اصفهان

آغاز به کار رسمی ترمینال کانتینری در استان اصفهان
ترمینال کانتینری استان اصفهان با نام تجاری شرکت آداک مارین به طور رسمی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، افتتاح ترمینال کانتینری با نام تجاری آداک مارین با حضور «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، «دکتر مسعود گلشیرازی» رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان اصفهان، «رسول کوهستانی» مدیر کل گمرکات استان اصفهان، «حامد نصیری» مدیرعامل شرکت آداک مارین، «اباذر خانی» مدیر شعبه اصفهان، مدیران ارشد و کارکنان اتاق بازرگانی و گمرک استان اصفهان و برخی از معاونان و مدیران شرکت غرب، تجار و صاحبان کالا در استان اصفهان برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن گرامی‌داشت هفته دولت در سخنانی راه اندازی ترمینال کانتینری در استان اصفهان را مهم ارزیابی نمود و گفت: با برنامه ریزی‌های هدف‌مند صورت گرفته و همچنین برگزاری جلسات متعدد و تخصصی که با گمرک محترم مستقر در استان اصفهان صورت گرفته و همچنین تاکید مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مصمم شدیم که زیرساخت های مورد نیاز ایجاد ترمینال کانتینری در استان اصفهان را آماده نموده تا هر چه سریع‌تر شاهد شروع به‌کار این ترمینال در سطح استان باشیم. لذا با همت و تلاش همکارانم در شرکت غرب و شعبه انبارهای عمومی اصفهان این امر میسر و امروز شاهد آغاز به‌کار رسمی این ترمینال در استان اصفهان هستیم.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده، شرکت آداک مارین تحت نظارت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، به‌عنوان متولی این امر تعیین و انتخاب گردید که امیدواریم با شروع به‌کار این شرکت در آینده نزدیک شاهد کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام شده خدمات به تجار محترم و صاحبان کالا در حوزه کانتینری در سطح استان اصفهان باشیم و تجار و صاحبان کالایی که بار و کالاهای خود را به‌دلیل عدم وجود این چنین ترمینالی از این استان خارج نموده بودند جذب شده و رونق اقتصادی این استان را شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل گمرک استان اصفهان ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان ادامه داد: گمرکات استان اصفهان قدمت دیرینه در سطح کشور دارد. لذا یکی از نیازهای اصلی این استان ورود کانتینر جهت تخلیه و بارگیری کالا در حوزه واردات و صادرات بوده که با تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با شرکت آداک مارین تفاهم نامه همکاری امضاء و این ترمینال به‌عنوان دومین ترمینال تاثیرگذار در سطح کشورتحت نظر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب فعالیت خود را به‌طور رسمی در این استان آغاز نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه در گمرکات استان اصفهان و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، نیروهای متعهد و متخصص وجود دارد امیدواریم با شروع به‌کار این ترمینال کانتینری چالش‌ها و مشکلات موجود فعالان اقتصادی و صاحبان کالا در این استان مرتفع گردد.

در ادامه این مراسم رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان نیز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سخنانی گفت: در اتاق بازرگانی استان به‌دنبال رونق تجارت بین المللی تجارت استان هستیم. به همین منظور تسهیل بهتر در امراقتصادی منطقه، امروز با راه اندازی ترمینال کانتینری، شاهد گام دیگری در خدمت به تجار و صاحبان کالا هستیم که جا دارد از تلاش و زحمات تمامی مدیران ارشد و کارکنان گمرکات استان اصفهان و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌عنوان متولی این امر تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: رتبه کسب و کار استان اصفهان در سنوات قبل عدد 28 بوده که در سال گذشته به عدد 5 ارتقاء یافته که امیدواریم با افتتاح این ترمینال کانتینری شاهد رونق بیش از گذشته در زمینه اقتصادی استان اصفهان باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه مدیرکل گمرکات استان تهران و رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان و دیگر مهمانان از مناطق مختلف این ترمینال کانتینری بازدید و این ترمینال رسما افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

   

۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۰۴
تعداد کلیک: ۷۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500