English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرستان جدید شرکت‌‌های جلفا و بازرگان

برگزاری آیین معارفه سرپرستان جدید شرکت‌‌های جلفا و بازرگان
آیین معارفه «محمد ابراهیم نوشیروان زاده» سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا و «ولی پور علی» سرپرست شرکت بازرگان امروز چهارشنبه (9 شهریور) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه سرپرست جدید شرکت جلفا و بازرگان با حضور «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علیرضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره، «مجید عباسی» مدیر حراست و مشاور مدیرعامل، «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی، «علی یوسف» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «مقصود صدری» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «آرش خدابخش» مدیر سرمایه های انسانی، «آرین رجب خواه» سرپرست مدیریت مالی و «احمد گلشاهی» سرپرست امور اداری و منابع انسانی شرکت غرب در محل سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد.

در این آیین مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با اشاره به نهی صریح مقام معظم رهبری در خصوص اعمال هرگونه نفوذ از طریق سفارش اشخاص و عدم شایسته سالاری در مدیریت این سازمان گفت: جابجایی و تغییر پست‌های مدیریتی در شرکت‌‌ها لزوماً بار منفی ندارد بلکه ممکن است منشاء اثر بوده و منجر به ورود تفکر جدیدی به شرکت‌ها شود، بنابراین این تغییر و تحولات را برای تمامی شرکت‌ها که از ساختار آن مطلع بودیم و به افراد شناخت کافی داشتیم اعمال نمودیم.

دکتر ذوقی ضمن  قدردانی از هم‌فکری و هم افزایی اعضای هیات مدیره و مدیرحراست در تغییرات اثربخش شرکت انبارهای عمومی و شرکت های تابعه و همچنین تکریم مدیرعامل سابق شرکت بازرگان در دوران تصدی مسئولیت ایشان، ادامه داد: تشکر میکنم از آقایان نوشیروان زاده و پور علی که از افراد پر سابقه با عملکردی بسیار خوب در زمینه‌های اجرایی و مدیریتی این شرکت می‌باشند و آرزوی توفیق برای جناب آقای مصطفوی مسئلت دارم و امیدوارم سرپرستان جدید به تمامی بندهایی که در احکام معارفه ایشان آمده است اهتمام بیشتری بورزند.

در ادامه این آیین عضو هیات مدیره  ضمن آرزوی موفقیت برای آقای پورعلی در دو مسئولیت جدید ایشان به عنوان سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت بازرگان گفت: انتظار قطعی ما از شرکت بازرگان این است که امور این شرکت به گونه‌ای ساماندهی شود که با شاخص ستاد مرکزی مطابقت داشته باشد و همچنین در مورد شرکت جلفا نیز در وهله اول رعایت دقیق قانون تجارت و رعایت مقررات بالادستی و همچنین کسب درآمد از خدمات جدید در کنار فعالیت‌های سنتی شرکت انبارهای عمومی می‌باشد.

عضو هیات مدیره با تاکید بر همکاری مستمر و موثر شرکت های جلفا و بازرگان با ستاد مرکزی افزود: در جهت پیشبرد منافع و اهداف شرکت سریعا سرفصل‌های درآمدی جدید در محوطه‌های گمرکی را شناسایی و ارائه نمائید و رشد و تربیت و ارتقاء افراد واجد صلاحیت برای تصدی پست‌های مدیریتی صورت پذیرد.

ولی پورعلی ضمن قدردانی از مدیرعامل محترم بابت انتخاب ایشان گفت: از سال 96 که شرکت جلفا را تحویل گرفتیم خداروشکر هم اکنون با نقدینگی بسیار خوب و سود ده تحویل آقای نوشیروان زاده که از نخبگان بحث لجستیک هستند خواهیم داد، بنده از تمامی همکارانم در شرکت جلفا با توجه به کمبود نیروی انسانی و مشکلاتی که در این شرکت وجود داشت تا این شرکت به اهداف عالی خود دست پیدا کند تشکر می‌کنم.

در پایان این آیین سرپرست جدید شرکت جلفا نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل محترم ادامه داد: اگر زیر ساخت‌های مناسب برای شرکت انبارهای عمومی فراهم گردد می‌تواند به عنوان یازدهمین شرکت لجستیکی در سطح کشور شناخته و در عرصه فعالیت های لجستیکی خوش بدرخشد. امید است با همکاری تمامی همکاران بتوانیم در نیل به اهداف عالی شرکت انبارهای عمومی اثربخش باشیم.

گفتنی است؛ با تقدیم حکم انتصاب آقایان «محمد ابراهیم نوشیروان زاده» سرپرست جدید شرکت جلفا و «ولی پور علی» سرپرست جدید شرکت بازرگان منصوب گردیدند. 


     

۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۲۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500