English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مهندس «آذروش» به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر

پیام تبریک مهندس «آذروش» به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» سرپرست و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با صدور پیامی سال‌روز ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر را به تمامی شیعیان، به‌ویژه همکاران و پرسنل سخت‌کوش شرکت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

قال رسول‌الله(ص): انا و علی ابواه هذه الامّه

آری خداوند درّ ولایتش را در صدف کعبه به رخ جهانیان کشید تا شعاع نورش از میان کعبه طلوع کند و با ولادتش بنای آن را مبارک گرداند. سلام و صلوات بر قلب‌های پاک ائمه اهل ایمان، بر علی(ع) امیر مومنان، آن حماسه‌ساز نیایش‌ها، آن مجاهد تنها و آن زیباترین تجلی عبودیت.

فرا رسیدن سال‌روز ولادت با سعادت نخستین ستاره آسمان امامت و ولایت، مظهر علم و حلم، عدالت و سخاوت، مولی‌الموحدین، امیرالمؤمنین، حضرت‌علی‌ابن‌ابیطالب(ع) را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر، صاحب الزمان(عج‌الله‌التعالی) و تمام شیعیان جهان به‌ویژه همکاران گرامی خانواده بزرگ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سیزدهم رجب، روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است؛ چراکه مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف‌اندیشی و ساده‌زیستی و رشادت‌ بی‌نظیر خود در عرصه‌های عبودیت و انسانیت، تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت. وارسته‌ترین بنده‌ای که به هنگام نشستن بر سر سجاده، عالم خاکی را از یاد برده، غرق در شوق عبادت، با معبود خویش راز و نیاز می‌کرد؛ نمونه‌ای کامل از عدالت که در اوج صلابت، مهربان‌ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و چونان پدری دلسوز در تنگناهای زندگی یاریشان می‌کرد. از این رو، فرخنده زاد‌روز امیرمومنان(ع)، شایسته‌ترین روز برای بزرگداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است.

با تبریک این عید فرخنده و گرامی‌داشت روز پدر، از بـارگـاه لایزال الهی، پـیروی از سیره آن امام همـام و سرافرازی و سربلندی پدران سخت‌کوش ایران اسلامی، به‌ویژه پدران شهیدی که با رشادت، جان گران‌بهای خود را فدای آینده و آسایش فرزندان این مرز و بوم کرده‌اند، را مسئلت می‌‌نمایم.

امیدوارم در پناه خداوند متعال و زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در زمره پیروان راستین آن حضرت باشیم و نیز خداوند سبحان به برکت این ایام فرخنده ما را همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد.


ولی آذروش
سرپرست و نایب رییس هیئت‌مدیره
 
۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ۲۱:۰۰
تعداد کلیک: ۳,۷۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500