English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تقدیر از خادمان سیدالشهدا(ع) در موکب شهرکربلا

برگزاری مراسم تقدیر از خادمان سیدالشهدا(ع) در موکب شهرکربلا
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشستی صمیمانه از زحمات و تلاش‌های معنوی خادمان با اخلاص سید الشهدا(ع) در موکب شهر کربلا قدردانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران، نشست صمیمانه «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با آقایان «حسین رشیدی»، «مجید قره داغی»، «حمید عشقی فکور»، «مجید گندمی»، «علی قاسمی» و «حسین ملکی» خادمان با اخلاص موکب اربعین حسینی در شهر کربلا به منظور تقدیر از همدلی و زحمات مخلصانه ایشان در خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ضمن تشکر از همدلی بسیار مطلوب همکاران خادم در موکب کربلا بیان داشت: این موکب برای اولین بار در سطح شرکت‌ها به دستور دکتر محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برپا شد لذا این چنین اقدامات جهادی توسط پرسنل این شرکت را عنایتی از جانب اباعبدلله االحسین(ع) می دانم و بی تردید اجر شما با خدا و صاحب کربلا می‌باشد. 

 شایان ذکر است در این نشست دکتر ذوقی از آقایان «مهدی دادفر» بازرس ویژه صندوق بازنشستگی کشوری، «مصطفی شهریاری» معاون سرمایه گذاری و اقتصادی و «طاهر یوسفی» مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی بابت حضور و همیاری ایشان در خدمت‌رسانی بهتر به زائران اباعبدلله در این موکب کمال تشکر و قدردانی خود را ابراز کرد.

در ادامه همکاران خادم نیز خدمت رسانی به زوار عبدالله را موهبتی از جانب خدا دانستند و ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند کار از مدیرعامل محترم بابت این دیدار تشکر و قدردانی نمودند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست صمیمانه مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از خادمان امام حسین(ع) قدردانی نمود.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر می باشد:

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة»

سلام علیکم؛
حماسه حضور بی نظیر شما به عنوان خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع)  نمایش دهنده صحنه ایثار،مودّت ومحبت به اهل بیت و گامی ارزشمند در جهت بالندگی و استمرار حماسه بزرگ اربعین  بوده و بی شک باعث اقتدار معنوی پیروان اهل بیت و بشارت دهنده جامعه جهانی مهدوی خواهد بود. 

رجاء واثق دارم که مورد عنایت خداوند سبحان قرار گرفته و نام و یادتان جزء خادمان زائران و مجاهدان راه نورانی سیدالشهدا (ع) ثبت گردد.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.


مهدی ذوقی
مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران

 

       

۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۲
تعداد کلیک: ۱,۱۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500