English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مانور روز آتش نشانی و ایمنی و مراسم تقدیر از آتش نشانان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعب تابعه استان تهران

برگزاری مانور روز آتش نشانی و ایمنی و مراسم تقدیر از آتش نشانان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعب تابعه استان تهران
مانورآتش نشانی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی (هفتم مهرماه)، به‌منظور بالا بردن توان جسمانی و عملیاتی نیروهای آتش نشانی شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، امام خمینی(ره) و تهران در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، مانور آتش نشانی  با حضور «رضا آذری» مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، «محمدمیرزایی» رییس HSE ستاد مرکزی و برخی از معاونان و مدیران ارشد شرکت در منطقه شمالی شرکت برگزار گردید و همکاران واحد آتش نشانی توانمندی و آمادگی خود در اعزام به موقع و اطفاء حریق، امداد رسانی و اجرای مسائل ایمنی به نمایش گذاشتند.

پس از برگزاری مانور اطفاء حریق، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی و همچنین قدردانی از خدمات شبانه‌روزی تمامی کارکنان آتش نشان خدوم و زحمت‌کش در سطح شرکت گفت: آتش‌نشانان، انسان‌هایی هستند که از وجود خود برای حفظ، جان، مال و آسایش دیگران مایه می‌گذارند تا آن‌ها بتوانند در امنیت زندگی کنند. لذا این امر نشان‌دهنده ارزش و اعتبار کار شما آتش‌نشانان عزیز است و باید همواره قدردان شما باشیم.

ایشان افزود: حسب دستور مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشالله به زودی شاهد افتتاح پایگاه آتش‌نشانی مشترک میان شرکت‌های تابعه استان تهران به منظور بالابردن سطح آمادگی جسمانی و همچنین فراگیری فنون آتش‌نشانی و آموزش‌های مربوط به آن خواهیم بود که امیدواریم با ایجاد این پایگاه شاهد رشد توانمندی‌های همکاران آتش نشانی در حوزه های ایمنی و آتش‌نشانی باشیم.

وی در ادامه به اهمیت واحد آتش نشانی در شرکت‌های تابعه اشاره کرد و گفت: بحمدالله با تلاش و همت تمامی همکاران در واحدهای آتش نشانی و به اذعان کارشناسان امر، آتش‌نشانی شرکت‌های تابعه استان تهران جزو بهترین نیروهای اطفاء حریق در تهران می‌باشد که این با تلاش و کوشش شبانه روزی شما عزیزان میسر گردید.

در ادامه این مراسم رییسHSE  ستاد مرکزی نیز ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به جهت برنامه‌ریزی و برگزاری این مانور در سخنانی از تلاش‌های همکاران فداکار آتش نشانی تشکر نمود.

وی افزود: با تلاش و همت تمامی همکاران خدوم واحدهای آتش نشانی و ایمنی در سطح شرکت‌های تابعه، امروز شاهد وجود ایمنی و استاندارد کار در سطح شرکت‌ها می‌باشیم که این نشان‌دهنده سطح آمادگی این عزیزان می‌باشد.

در ادامه عباس باقری، مشاورآموزش آتش نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی نیز در سخنانی با اشاره به عملکرد خوب پرسنل آتش نشانی در این مانور، از زحمات مدیران ارشد مجموعه انبارهای عمومی به جهت برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی ویژه همکاران آتش نشانی در جهت افزایش سطح دانش و توانمندی‌های آنان تشکر و قدردانی نمودند.  

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اهداء لوح تقدیر به کارکنان  زحمتکش واحدهای آتش نشانی شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تابعه استان تهران، از زحمات آنان قدردانی نمود.
         

                                 



 


۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۹
تعداد کلیک: ۵۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500