English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری آیین معارفه معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
آیین معارفه «علیرضا کاشف‌زاده» معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و تکریم «علی یوسف» مدیر فناوری اطلاعات و سرپرست سابق این معاونت امروز یکشنبه (17 مهرماه 1401) در محل سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه معاونت برنامه ریزی و اقتصادی با حضور «مهدی ذوقی» مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن قدردانی از زحمات و عملکرد خوب جناب آقای یوسف در مدت تصدی مسئولیت ایشان و با اشاره به بهره برداری مطلوب از منابع داخلی و افراد متخصص در شرکت گفت: از جمله اقدامات مهم صورت گرفته توسط آقای یوسف ساخت و به کارگیری نرم افزار سما (سامانه مدیریت انبار) بوده است که هم از نظر حفظ منابع مالی برای شرکت و هم به لحاظ استراتژیک بسیار حائز اهمیت بوده تا پروژه‌های بزرگ عملیاتی شرکت را در بستر این نرم افزار پیاده سازی کنیم. 

دکتر ذوقی در ادامه با تاکید بر پیگیری امورات توسعه ای توسط تیم جدید هیات مدیره در شرکت انبارهای عمومی و همچنین با اشاره به تخصصی بودن معاونت برنامه ریزی و اقتصادی افزود: از رویکرد سیاسی و غیر کاری در تعاملات کاری استفاده نخواهد شد و برای حرکت رو به جلو در این معاونت در بحث‌های سرمایه‌گذاری، بازارهای جدید و توسعه امورات توسعه‌ای حول محور ریل، بنادر ، بنادر خشک و ... پیشرو باشید.


   


۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
تعداد کلیک: ۱,۰۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500