English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا

برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا
دوره آموزشی اطفاء حریق با حضور سرپرست محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا و با همکاری آتش نشانی منطقه آزاد ارس  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا، دوره آموزشی اطفای حریق به صورت تئوری و عملی و با حضور «محمد ابراهیم نوشیروان زاده» سرپرست شرکت جلفا، «شهرام صاحبی» کارشناس ایمنی آتش نشانی، همکاران HSE ، آتش نشانی شرکت جلفا و با همکاری آتش نشانی منطقه آزاد ارس صبح روز شنبه 23/07/1401 در محوطه شرکت جلفا برگزار شد.

در این دوره آموزشی کارشناس ایمنی آتش نشانی توضیحاتی در خصوص انواع خاموش کننده‌ها و کارایی هر یک از آنها، نحوه استفاده از کپسول‌های آتش نشانی، مهار و اطفاء حریق  به‌صورت تئوری و عملی ارائه نمودند.

شهرام صاحبی در این دوره خاطر نشان کرد: آتش سوزی یکی از محتمل‌ترین حوادث در جامعه و سطوح مختلف است و در صورت استفاده نکردن روش‌های پیشگیرانه مناسب و آشنا نبودن به فنون دفاع و خاموش کردن آتش چنانچه به درستی کنترل نشود، هزینه های جانی و مالی فراوانی را به بار خواهد آورد.

در پایان این دوره تعدادی از کارکنان شرکت کننده به صورت عملی، نحوه کار با کپسول‌های آتش نشانی و  اطفاء حریق را اجراء نمودند.
گفتنی است؛ این دوره آموزشی به منظور حفظ آمادگی در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی و همچنین افزایش آگاهی‌ و مهارت‌های عمومی پرسنل این شرکت با فراگیری کلیات مفاهیم ایمنی، آتش‌نشانی و راه‌کارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن برگزار شد.




۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۶
تعداد کلیک: ۳۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500