English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران: باید با خلق ایده‌های جدید برای گسترش کسب‌وکار، بقای شرکت را تضمین کنیم

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران: باید با خلق ایده‌های جدید برای گسترش کسب‌وکار، بقای شرکت را تضمین کنیم
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم معارفه معاونان و مدیران ستادی شرکت با حضور «جمشید قسوریان جهرمی» مدیرعامل و همچنین جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی شرکت برگزار شد. در این آیین، آقایان «مهراب نریمانی‌اختر» به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «حمید قاطع» به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مهدی حکاری» به عنوان سرپرست مدیریت امور اجرایی معاونت عملیات و امور گمرکی و «مصطفی سلیمی» به عنوان سرپرست مدیریت پروژه‌های توسعه‌ای معاونت عملیات و امور گمرکی معرفی شدند و ابلاغ‌های خود را از مدیرعامل شرکت دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، جمشید قسوریان جهرمی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت مقام پدر، گفت: قبول مسئولیت، برای فرد تعهد ایجاد می‌کند و فرد ملزم است به تعهدات خود پای‌بند باشد؛ لذا از زمانی که مسئولیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر عهده اینجانب گذاشته شده است، همواره تلاش کرده‌ام با استفاده از توان و موجودیت داخلی شرکت در راستای تعالی سازمان، پیشرفت و دست‌یابی به اهداف از پیش تعیین شده گام بردارم و با سیاست ارتقای کیفیت خدمات، افزایش سهم بازار، رقابت‌پذیری و سرآمد بودن، شرکت را به سوددهی مطلوب برسانم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر مقوله نیروی انسانی به عنوان نخستین و اصلی‌ترین رکن تضمین بقای سازمان و شرکت، افزود: لازمه دست‌یابی به اهداف شرکت، اتصال حلقه‌های زنجیره نیروی انسانی و تقویت استخوان‌بندی و ساختار شرکت است. باید این مهم را با همت کارکنان و آن‌چه در موجودیت پرسنل شرکت وجود دارد، انجام دهیم. از این رو موضوع کادرسازی و ارتقای توان علمی و عملی پرسنل را تکلیف مدیران ارشد شرکت قرار دادیم و توقع داریم مدیران با تقویت کادرسازی زمینه‌های لازم برای ایجاد نقشه راه شرکت با استفاده از توان داخلی مجموعه را فراهم نمایند.

وی در ادامه، وظیفه اصلی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را اجرایی کردن طرح‌های توسعه‌ای دانست و تاکید کرد: زمان به سرعت در حال سپری شدن است و اگر شرکت ما نتواند خود را با شرایط روز جهان تطبیق دهد، متاسفانه دچار عقب‌ماندگی خواهیم شد؛ لذا برای برون‌رفت از این شرایط و عدم روزمرگی لازم است مدیران شرکت و افراد تحصیل کرده با خلق ایده‌های جدید برای کسب‌وکار، به سرعت در راستای اجرایی کردن طرح‌های برنامه‌ریزی شده گام بردارند. در غیر این‌صورت با توجه به افزایش رقبا و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های مناطق آزاد تجاری از جمله مناطق آزاد ارس، ماکو، شهر فرودگاهی حضرت امام‌خمینی(ره) و ... بایستی منتظر تعدیل نیرو در آینده و ایجاد مخاطره در موجودیت شرکت باشیم.

ایشان با اشتباه خواندن استراتژی‌های 5 ساله برای شرکت‌ها بدون توجه به شرایط روز و پیشرفت‌های تکنولوژیک جهان، تصریح کرد: مدیران باید دقت نمایند که در هنگام تعیین استراتژی و راهبرد برای پیشرفت امور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، این نکته مد نظر قرار گیرد که حداکثر زمان ممکن برای اجرایی کردن یک طرح در این شرکت، فقط یک سال است و نتایج اجرای آن باید در سال دوم تحصیل شود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با اشاره به راهبرد اصلی گمرک جمهوری اسلامی برای اجرای ایده «ترخیص کالا در مبدا» همانند کشورهای توسعه یافته، گفت: شرکت انبارهای عمومی ایران باید برنامه‌های کسب‌وکار جدید مانند احداث تیرپارک و Business پارک بازرگان، انجام امور حمل‌ونقل و ترانزیت داخلی و خارجی، ترانشیپمنت مرزها، انجام تضمین‌ها از محل بیمه و ... را اجرا کند تا سهم درآمدهای انبارداری از مجموع تمام درآمدهای شرکت به 15 درصد کاهش یابد که البته لازمه این امور، انجام کار مطالعاتی دقیق است.

مهندس قسوریان جهرمی با بیان این‌که خروجی معاونت‌های ستاد مرکزی شرکت، باید یک ایده جدید در هر ماه باشد، ایجاد تغییرات برای دست‌یابی به اهداف سازمانی را طبیعی دانست و اضافه کرد: تغییرات و انتصابات جدید در راستای توجه ویژه به این موضوع می‌باشد و توقع دارم همه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، به‌ویژه مدیرانی که امروز ابلاغ جدید دریافت نمودند، بتوانند با خلق ایده‌های جدید و جنب‌وجوش و سرعت بیشتر در ارایه طرح‌های توجیهی و همچنین ایجاد بازارهای جدید کسب‌وکار و خروج شرکت از وضعیت رکود و تضمین بقای سازمان و افزایش بهره‌وری نقش اساسی ایفا نمایند.



  
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱
تعداد کلیک: ۳,۹۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500