English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید استاندار قم از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب - شعبه قم

بازدید استاندار قم از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب - شعبه قم
استاندار قم به همراه برخی از معاونین و مدیران ارشد استانداری قم با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب شعبه قم از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی این شعبه بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «سید محمد تقی شاهچراغی» استاندار قم به همراه «محسن امیدیان» معاون اقتصادی استانداری قم، «غلامحسین دباغ» مدیرکل راه آهن استان قم، «یوسف والی نژاد» مدیر شعبه قم، «احمد دریکوندی» مدیر کل گمرکات استان قم و برخی از مسئولین استانی این استان با حضور در شرکت انبارهای عمومی خدمات گمرکی غرب شعبه قم از مناطق مختلف ستادی، عملیاتی و همچنین روند انجام خدمات، فعالیت‌ها و ورود و خروج کالادر این شعبه بازدید نمودند.

 در این بازدید استاندار قم ضمن ابراز خرسندی از خدمات ارائه شده به تجار و صاحبان کالا در این منطقه توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: امیدواریم با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات تخصصی فی مابین، بتوانیم موانع و مشکلات موجود در امر خدمات رسانی به صاحبان کالا و تجار منطقه را مرتفع نموده و در آینده نزدیک شاهد تسریع در امور واردات و صادرات کالا به استان قم باشیم.

استاندار قم با اشاره به اجرای طرح ایجاد بارانداز گمرک در دو فاز، افزود: باید طرح اولیه این پروژه به صورت کامل و با جزئیات تهیه شود تا بتوانیم برای دریافت اعتبارات ملی با استفاده از این طرح از ایجاد این پروژه دفاع کنیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم افزایش فعالیت‌های خطوط ریلی در شعبه قم افزود: طی مطالعات و بررسی‌های بعمل آمده، تعامل و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران با مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران موجب رضایتمندی تجار و مشتریان شده است که مسیر ریلی را برای انتقال کالاهای خود انتخاب نموده اند و این موضوع برای مسئولین استانی مورد توجه و با اهمیت می باشد.لذا انتظار دارم تا مسئولین ذیربط در این خصوص اقدامات مناسبی را ارائه نمایند.

در پایان این بازدید، استاندار قم ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در موکب اربعین در شهر مهران و همچنین در این استان، از زحمات مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌ویژه مدیرعامل شرکت تقدیر و تشکر نمود.

 


۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۵۸
تعداد کلیک: ۶۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500