English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیر کل پشتیبانی و آماده سازی سازمان توسعه تجارت از شرکت جلفا

بازدید مدیر کل پشتیبانی و آماده سازی سازمان توسعه تجارت از شرکت جلفا
مدیر کل پشتیبانی و آماده سازی سازمان توسعه تجارت به همراه معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس از زیر ساخت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت جلفا، «سید علی امامی» مدیرکل پشتیبانی و آماده‌سازی سازمان توسعه تجارت به همراه «علی نوید» معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس و «محمد ابراهیم نوشیروان‌زاده» سرپرست شرکت جلفا از زیر ساخت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا بازدید میدانی به عمل آوردند.

در این بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی جلفا از موقعیت ممتاز جغرافیایی جلفا در مفصل اتصال کریدور بین المللی و منطقه ای در کاربست ترتیبات منطقه ای کالا و خدمات، گزارش مجمل داده و نقش انبارهای عمومی را به‌عنوان تنها زیر ساخت استاندارد در ورود به جریانات عبوری کالا در سطح منطقه‌ای متذکر شدند.

 در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی جلفا بیان داشت: در صورت ورود شهرستان جلفا به حمل و نقل های کلان، این شرکت می تواند علیرغم محدودیت های فضایی به‌عنوان سازمان مسئول و اپراتور سایت‌های حمل و نقل و انبار، وارد شده و خدمات لجستیکی برتر را به تجار ارائه نماید .

مدیرکل پشتیبانی سازمان توسعه تجارت نیز زیرساخت‌های گمرکی و دسترسی انبارها، هانگارها و باراندازها به شبکه ریلی ایرانی و روسی را بزرگ‌ترین مزیت جلفا تلقی نمود و قول مساعد دادند نارسایی‌های موجود در سازمان توسعه تجارت مطرح و تصمیمات اساسی را از طریق مراجع ذیصلاح در استفاده بهینه از ساختار فضایی شرکت بعمل آورند.

گفتنی است؛ نبود شرکت‌های لجستیکی و عدم تعریف مشوقات قانونی در ترانزیت کالا از جمله  نقاط مورد بحث مدیرعامل شرکت جلفا بود که سازمان توسعه تجارت می تواند با اصلاح و تسهیل ضوابط و قوانین مربوط زمینه حضور شرکت‌های لجستیکی طرف سوم را برای ایران فراهم نماید.


 

۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۴۵
تعداد کلیک: ۷۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500