English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید «طاهر یوسفی» مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

بازدید «طاهر یوسفی» مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان
مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، «طاهر یوسفی» مشاور و مدیرکل دفتر حراست صندوق بازنشستگی به همراه مشاور مدیرکل حراست پس از بازدید از انبارهای هانگار، آتشزا، آپرین و واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی طی نشستی مشترک با «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «کمال خوش پیمان» مدیر حراست شرکت سهلان و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این نشست سرپرست شرکت سهلان ضمن ارائه گزارشی از مسیر تشکیل، توسعه و جذب سرمایه‌گذاران در منطقه اظهار کرد: انشاالله با حمایت های دکتر ذوقی و صندوق بازنشستگی کشوری ضمن نوسازی و خرید ماشین آلات جدید برای شرکت سهلان علاوه بر افزایش مشتریان خدمات مناسبی به تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران ارائه دهیم.

مدیر حراست شرکت سهلان نیز گزارشی از عملکرد واحد حراست ارائه نمود و ادامه داد: شرکت سهلان یکی از شرکت‌های نمونه در بعد حراستی است و هر مشکلی در بحث حراست این شرکت ایجاد شود با کمک تمامی همکاران حراست حل و فصل خواهد شد.

مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان گفت: اصلاح فرآیند مدیریتی را باید در دستور کار خود قرار دهید چرا که حراستی موفق است که سیستم مدیریت موفقی داشته باشد.




۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷
تعداد کلیک: ۱,۰۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500