English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مرکز آموزش آتش نشانی شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افتتاح شد

مرکز آموزش آتش نشانی شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افتتاح شد
مراسم افتتاحیه مرکز آموزش آتش‌نشانی شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در محل آتش نشانی شرکت غرب برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، مراسم افتتاحیه مرکز آموزش آتش‌نشانی شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور «دکتر مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مقصود صدری» معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی ایران، «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت غرب، «محمدمیرزایی» رئیس HSE ستاد مرکزی و برخی از معاونان و مدیران ارشد شرکت در محوطه آتش‌نشانی شرکت غرب برگزار و آموزش‌های تئوری و عملی مربوط به آتش نشانان شرکت‌های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مرکزیت شرکت غرب به‌طور رسمی آغاز گردید.

 در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز و اهمیت واحد آتش نشانی در شرکت انبارهای عمومی گفت: از باب عملیات و امور اجرایی در سطح شرکت‌های تابعه، آموزش‌های تخصصی را پایه‌ریزی نموده‌ایم که مدیران اجرایی و انبارداران سراسر کشور هم‌اکنون در حال آموزش و یادگیری فنون مرتبط می‌باشند و این امر بسیار مهمی است که خروجی آن‌را می توان نسبت به سنوات گذشته به‌طور محسوسی لمس کرد.

ایشان ادامه داد: متاسفانه در برخی از شرکت‌های تابعه در سطح کشور شرایط فعلی واحدهای آتش نشانی خیلی مطلوب نیست لذا امیدواریم با تدبیر و برگزاری این کلاس‌های آموزشی، تمامی واحدهای آتش‌نشانی در سطح انبارهای عمومی کل کشور به آمادگی خوبی دست یابند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با اشاره به ارتقاء واحد‌های علمیات شرکت‌های تابعه از طریق این مرکز آموزش افزود: ایده آموزش نیروهای آتش‌نشانی مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی و پیگیری گردید که با همت و تلاش جناب آقای نجات بخش و تمامی همکاران، این ایده به واقعیت تبدیل شد و امروز شاهد افتتاح این پایگاه استراتژیک در شرکت غرب هستیم. لذا انتظار داریم پرسنل واحد آتش نشانی با کلاس‌های پیش بینی شده به آمادگی جسمانی لازم دست یابند و مانورهای دوره ای را در دستور کار خود قرار دهند، امیدواریم در کوتاه مدت و در آینده نزدیک واحدهای آتش نشانی کل کشور را به واحدهای تخصصی و با دانش روز تبدیل نماییم.

در ادامه این مراسم «عباس باقری» مربی آتش نشانی و مشاور آموزش آتش نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ضمن تشکر از زحمات مدیران ارشد در افتتاح این پایگاه در سخنانی کوتاه گفت: با نظر مساعد جناب آقای دکتر ذوقی و آقای نجات بخش و همچنین پیگیری های سرکار خانم اصغرنیا امروز شاهد افتتاح این مرکز آموزشی در شرکت غرب می‌باشیم و امیدواریم با همت دوستان بتوانیم واحدهای آتش نشانی پویا و با کیفیت عالی در تمامی شرکت‌های تابعه در سراسر کشور داشته باشیم.

رئیس HSE ستاد مرکزی نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیران ارشد شرکت غرب به جهت ایجاد چنین پایگاه تخصصی مهم در سخنانی گفت: با جلساتی که با آقای نجات بخش در این خصوص داشتیم ایشان در امر ایجاد این مرکز آموزشی بسیار مسّر بوده وبا روحیه بالا، ما را در به ثمر رساندن این مرکز تشویق و یاری نمودند. 

وی افزود: در تمامی شرکت‌ها، مجموعه ای از ریسک‌ها وجود دارد که می توان در قبال آن‌ها کسب درآمد نمود. لذا بحث آتش نشانی و اچ اس ای در شرکت‌های انبارهای عمومی علاوه بر بحث حفاظتی به صورت استثنایی تفاوت عمده ای با آتش نشانی کل کشور دارد و آن این است که تمام اقداماتی که برای بحث ایمنی انجام می شود در حوزه انبارها و لجستیک، مستقیما درآمد شرکت و کل مجموع را ارتقاء می‌بخشد.

در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از سالن محل برگزاری کلاس‌های آموزشی این دوره بازدید میدانی به‌عمل آورده و از نزدیک از کم و کیف کلاس‌ها مطلع شدند.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم دکتر ذوقی و هیات همراه با حضور در دفتر کار خانم «طاهره هامون نورد» مدیرکل گمرک غرب با ایشان دیدار و در خصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

 

۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۵۹
تعداد کلیک: ۲۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500