English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آغاز فعالیت رسمی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مرز شیخ صله در استان کرمانشاه

آغاز فعالیت رسمی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مرز شیخ صله در استان کرمانشاه
شیخ صله از شعبات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در شهرستان ثلاث باباجانی آغاز به کار کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، شعبه شیخ صله از شعبات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور «فرامرز باوندپور» فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه، رییس پایانه مرزی، فرماندهی هنگ مرزبانی، رییس اداره همیاری شهرداری و برخی از تجار و فعالان اقتصادی افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه مرز شیخ صله از جمله مرزهای امن کشور است گفت: فعال کردن مرزها و ایجاد بستر مناسب برای تجار به منظور سهولت در امر صادرات و واردات از سیاست های کلان مدیران استان است و این پایانه مرزی بعنوان یکی از ظرفیت‌های مؤثر استان کرمانشاه برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها و استفاده درست از آنها می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرد.

باوندپور با استقبال از راه اندازی شعبه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در مرز شیخ صله افزود: امیدواریم با هماهنگی با اداره کل گمرک و فرمانداری شهرستان و با استقرار این شرکت در مرز شیخ صله فصل نوینی از توسعه و تحول در حوزه اقتصادی استان کرمانشاه رقم بخورد.

در ادامه این مراسم علی حسین زاده نماینده مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در شعب غرب کشور تصریح کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بعنوان بازوی لجستیکی اداره گمرکات کشور در عرصه خدمات گمرکی، لجستیک، بازرگانی و تجارت خارجی مشغول به ‌فعالیت می‌باشد که بر پایه سال‌ها تلاش و تجربه و در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، ماشین آلات بروز، نرم افزار تخصصی و کاربردی به صورت آنلاین و با اتصال به سامانه جامع تجارت و سامانه‌های دستگاه های اجرایی و نظارتی با امکان رصد لحظه ای کالاها، در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور انجام وظیفه می‌نماید.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و حمایت مسئولین استان و شهرستان ثلاث باباجانی شاهد رشد و اشتغال زایی در این شهرستان و ارائه خدمات هر چه بهتر به فعالان اقتصادی، تجار و صاحبین کالا در استان‌ کرمانشاه باشیم.

در حاشیه این مراسم، «جواد حسینی مطلق» به‌عنوان سرپرست شعبه شیخ صله معرفی گردید.

در پایان این نشست، برخی از صاحبان کالا و فعالان اقتصادی منطقه سوالاتی در خصوص نحوه فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مطرح نمودند که نمایندگان این شرکت به سوالات آنان پاسخ و به منظور آشنایی آن‌ها با خدمات، تسهیلات، تخلیه و بارگیری، انبارداری و مزیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مواردی را بیان نمودند.

گفتنی است؛ مرز شیخ صله در شهرستان ثلاث باباجانی واقع شده و تا مرکز استان کرمانشاه 136 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این مرز با توجه به همسایگی با کشور عراق به عنوان مرکزی جهت مراوده اقتصادی در چند سال گذشته نقش مهمی در اقتصاد شهرستان ثلاث داشته است.



۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶
تعداد کلیک: ۱,۱۱۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500