English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست کمیته فنی روستایی استان در شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برگزاری نشست کمیته فنی روستایی استان در شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان
نشست کمیته فنی روستایی استان برای اولین بار در سهلان در راستای توسعه صنایع منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، نشست کمیته فنی روستایی استان برای اولین بار با حضور«سید روح‌اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی سهلان، «حسین فتحی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، اعضای کمیته و جمعی از معاونان و مدیران ارشد هر دو سازمان به منظور حمایت از توسعه طرح‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از توسعه در مناطق روستایی و عشایرنشین با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و همچنین بررسی طرح های جدید برای متقاضیان تسهیلات حائز شرایط در منطقه ویژه اقتصادی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست سرپرست شرکت سهلان ضمن خیرمقدم به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و با بیان پتانسیل های منطقه ویژه اقتصادی سهلان به عنوان یکی از مراکز استراتژیکی لجستیک در شمال غرب کشورگفت: موضوع اشتغال صرفاً با زیرساخت های متعدد محقق نمی گردد و اعطای تسهیلات فوری با کارمزد کم بهره برای افزایش آمار کمی و کیفی اشتغال در سطح کشور مورد نیاز است.

وی با اشاره بر ضرورت فعالیت‌های جهادگونه و امید آفرین در شرایط فعلی کشور تاکید کرد و خواستار حمایت بیشتر اعضای محترم کمیته مذکور از فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه ویژه اقتصادی سهلان شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز جهت هر گونه مساعدت به تولیدکنندگان و کارآفرینان و فعالان واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان اعلام آمادگی نمود و بیان کرد: این اداره همچون گذشته از فعالیت های مولد اقتصادی حمایت خواهد کرد.

در پایان این نشست سرپرست شرکت سهلان به همراه مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیات همراه از محوطه عملیاتی این شرکت بازدید میدانی به عمل آوردند.

گفتنی است؛ در این کمیته تسهیلات شرکت تکین فناوران راه ابریشم از سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی سهلان بررسی و مورد تایید قرار گرفت.




۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱
تعداد کلیک: ۲۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500