English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص مدیریت منابع و مصارف صندوق پس انداز کارکنان

برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص مدیریت منابع و مصارف صندوق پس انداز کارکنان
نشست هم اندیشی در خصوص مدیریت منابع و مصارف صندوق پس انداز کارکنان با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرک ایران، نشست هم اندیشی در خصوص مدیریت منابع و مصارف صندوق پس انداز کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت های تابعه با حضور «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علیرضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «مهدی بلوطی» مشاور ارشد مدیرعامل و مدیر بازرسی و برخی از مدیران ارشد ستاد مرکزی و شرکت‌های تابعه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرک ایران ضمن اشاره به ارائه راهکارهایی برای به‌کارگیری این صندوق در جهت رفاه حال کارکنان در پایان خدمت ایشان گفت: در این صندوق می بایست بر روی پروژه هایی با کمترین ریسک و بالاترین بازدهی سرمایه‌گذاری گردد و پرداخت تسهیلات در اولویت های بعدی صندوق باشد. 

وی افزود: تصمیماتی که در هیات امنا این صندوق گرفته شود مورد حمایت و تایید اعضای هیات مدیره نیز می باشد.

در ادامه این نشست معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی نیز با تاکید بر استقلال هیات امنای صندوق پس انداز کارکنان در تصمیم گیری ها بیان داشت: این صندوق باید ابتدا به صورت یک شرکت حقوقی ثبت گردد و طرح های اقتصادی و معیشتی پرسنل در این شرکت در قالب شخصیت حقوقی و به صورت کاملا قانونی صورت پذیرد و پس از آن طرح های مختلف برای پرداخت تسهیلات کارکنان مورد بررسی و برنامه‌ریزی دقیق قرار گیرد.

گفتنی است؛ در طی این نشست گزارش عملکرد یک ساله صندوق پس انداز کارکنان توسط حسابدار این صندوق ارائه گردید و سپس حاضرین در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱
تعداد کلیک: ۷۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500