English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین افتتاح استقرار نظام کنترل کیفیت (QC) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری آیین افتتاح استقرار نظام کنترل کیفیت (QC) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
استقرار نظام کنترل کیفیت (QC) برای اولین بار در سطح شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌های تابعه به صورت رسمی با حضور مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین افتتاح استقرار نظام کنترل کیفیت (QC) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علیرضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «مقصود صدری» معاون عملیات و امور گمرکی، «مهدی صفری مقدم» مدیرعامل شرکت تهران و برخی از معاونان و مدیران ارشد ستاد مرکزی، شرکت تهران و شرکت های تابعه انبارهای عمومی به صورت ویدیو کنفرانس (چهارشنبه 25 آبان) در محل شرکت تهران برگزار شد.

در ابتدای این آیین مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به لزوم استقرار نظام کنترل کیفیت در سطح شرکت انبارهای عمومی وشعب تابعه گفت: ضرورت شناخت کالا و نحوه نگهداری صحیح از آن و همچنین جلوگیری از ایجاد خسارت از جمله مسئولیت های مهم این شرکت به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا می باشد لذا تمامی شرکت ها جهت تحقق اهداف استراتژیک، اجرای چهارچوب‌های علمی لجستیک و افزایش استاندارد‌سازی سطح خدمات‌دهی به مشتریان خود ملزم به اجرای دقیق این ساز و کار می باشند. 

نایب رییس هیات مدیره با تاکید و توصیه بر لزوم مطالعه تطبیقی تعرفه‌های HS گمرکی با تقسیم ‌بندی کالا طبق رویه جدید HSEQ اظهار کرد: درراستای ایجاد شفافیت و دقت در خدمات طرح HSEQ  مکمل طرح QR کد در فرآیند عملیات سامانه سما خواهد بود. 

وی افزود: زین پس HSE به HSEQ تغییر نام و تغییر ماموریت پیدا خواهد کرد و موضوع فعالیت HSEQ باید به عنوان یک محور و ساز و کار اجرایی و عملیاتی شناخته شود.

دکتر ذوقی ضمن تاکید بر رعایت کلیه استانداردها با در نظر داشتن حق و انصاف در مقابل مشتریان ادامه داد: بحث اجرای سند HSEQ، تفکیک و کنترل صددرصدی کالا و همچنین تغییر ساز و کار اجرایی بر مبنای استانداردهای بین المللی باعث افزایش چشمگیر درآمد شرکت خواهد شد لذا کوچک‌ترین سهل انگاری به ضرر شرکت خواهد بود.

گفتنی است؛ یکی از انبارهای شرکت تهران جهت اجرای سند توسعه فرآیندهای HSEQ به صورت پایلوت تخصیص داده شد که با تلاش شبانه‌روزی واحد عملیات و HSE این امر انجام پذیرفت و با حضور مدیرعامل محترم به مرحله بهره برداری رسید.

 


۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷
تعداد کلیک: ۳۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500