English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)

بازدید «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی (ره)، دکتر«سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به همراه «احمد خانی نوذری» معاون اقتصادی وزارت کار، «وحید زارع فکری» مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وزارت تعاون، «محمد اسکندری» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، «مصطفی شهریاری» معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی، «حسن تاجیک» مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا، «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علیرضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی، «رضا آذری» مدیرحراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل شرکت امام خمینی(ره) و جمعی از معاونان و مدیران ارشد از شرکت امام خمینی(ره) بازدید میدانی به عمل آوردند. 

در این بازدید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر سرمایه گذاری در توسعه کمی و کیفی شرکت برای افزایش بهره وری، مهمترین مصادیق این توسعه را در شرکت انبارهای عمومی ایران ارتقاء نیروی انسانی و همچنین نوسازی ناوگان عملیاتی دانست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیرعامل و سایر مدیران شرکت تاکید کرد: اولویت توجهتان به کارگران و قشر کم‌درآمد این شرکت باشد و حتی الامکان در پرداخت ها این قشر را مورد حمایت قرار دهید.  

دکتر مرتضوی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: مدیران دست به دست هم بدهند تا فرآیندها اطلاح شده و زمان آنها کوتاه‌تر شوند.

پس از بازدید از محوطه‌های عملیاتی و انبارهای شرکت امام خمینی (ره)، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد این شرکت و با بیان توضیحاتی در خصوص روند کار به وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بسیار خوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران اقدامات مطلوبی در جهت بالا رفتن راندمان کاری در این شرکت صورت گرفته است که تحقق اهداف و دستاوردهای بزرگ اقتصادی نیازمند حمایت جدی از سوی مدیران بالادستی می باشد.

 

 

 
۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۵۴
تعداد کلیک: ۶۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500