English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برگزاری مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منطقه ویژه اقتصادی سهلان
طی حکمی از سوی فرمانده بسیج ناحیه شبستر «سید روح اله قریشی» به عنوان فرمانده بسیج پایگاه مقاومت بسیج منطقه ویژه اقتصادی سهلان منصوب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور سرهنگ پاسدار «احمد تقی پور» فرمانده سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی، «سرهنگ سپهری» فرمانده حوزه کارگری و کارمندی شهید رجائی، «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

درابتدای این مراسم سرپرست شرکت سهلان ضمن خیر مقدم گویی و تبریک هفته بسیج به حاضرین در جلسه، به نقش مهم بسیجیان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان اشاره کرد و گفت: شرکت سهلان در دوران دفاع مقدس دو بسیجی شهید به انقلاب اسلامی تقدیم نموده است.

قریشی با تاکید بر این امر که بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی از بی نظیرترین تشکل‌های مردمی در دنیا می‌باشد ادامه داد: بدون اغراق بسیج به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت مطرح است، چون بسیج نه فقط خاص سپاه، ارتش و دیگر نیروهای نظامی بلکه یک تفکر است و در پی ایجاد روحیه و انگیزه مردمی برای دفاع از انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش فعالیت‌های بسیج شرکت در سال‌های اخیر را قابل تقدیر توصیف نمود و ضمن تشکر از زحمات دکتر مهدی علی اصغرزاده فرمانده سابق بسیج و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید افزود: با کمک و توانایی بسیجیان این شرکت شاهد موفقیت‌های بیشتر پایگاه مقاومت بسیج منطقه ویژه اقتصادی سهلان در عرصه‌های گوناگون خواهیم بود.

 مسئول سازمان بسیج کارگری استان طی سخنانی به لزوم همراهی و همدلی در انجام کار‌ها و وظایف اشاره نمود و همسویی مدیریت و بسیج را از عوامل مهم در تسریع کار‌ها برشمرد که سبب می‌شود تا در شرایط سخت و دشوار هم بتوان با موفقیت مشکلات را پشت سر گذاشته و در مسیر پیروزی گام برداشت.

ایشان در ادامه بیان داشت: «جهاد تبیین» یک فریضه است و هر کسی که می‌تواند باید در این خصوص اقدام کند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان افزود: رشادت های رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب در شرکت باید برای پرسنل تبیین شود و این بخشی از جهاد تبیین به شمار می رود که برعهده مدیران ارشد است.

وی در ادامه خواستار برگزاری نشست های بصیرت افزایی و پرسش و پاسخ در شرکت شد تا نسبت به انجام فریضه تبیین ارزش‌های انقلاب اقدامات اساسی صورت گیرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج شرکت، حکم انتصاب «سید روح اله قریشی» قرائت و به ایشان تقدیم گردید.



۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۳
تعداد کلیک: ۳۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500