English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری آیین معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
آیین معارفه «محمدرضا زارعلی» سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی ستاد مرکزی با حضور «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علی‌رضا کاشف‌زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی،«مقصود صدری» معاون عملیات و امور گمرکی، «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی، «رضا آذری» مدیر حراست و برخی از مدیران ارشد و پرسنل واحد توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی برگزار شد.

در ابتدای این آیین مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به سوابق درخشان جناب آقای زارعلی در امور اجرایی بیان داشت: به دلیل یافتن فردی مجرب و کاربلد در این مدت اقدامات اجرایی واحد سرمایه‌های انسانی بر دوش معاونت‌ها و مدیران دیگر ستاد بوده است و اکنون به یاری خداوند با حضور جناب آقای زارعلی که تخصص لازم در امور اجرایی را دارا می‌باشند و شناخت کافی نسبت به شرکت انبارهای عمومی بدست آورده اند، نظم مالی و عملیاتی را بیش از گذشته در پیش خواهیم گرفت.

دکتر ذوقی با تاکید بر ایجاد همدلی و رویکرد مبتنی بر تخصص و تعهد در پیشبرد اهداف شرکت در مسیر رشد و تعالی اظهار داشت: اقدامات عملیاتی بسیار مطلوبی در 6 ماه ابتدای سال صورت گرفته است که معادل کل درآمد سال قبل بوده و این موفقیت حاصل تلاش تمامی همکاران شرکت انبارهای عمومی در سطح کشور می باشد. همچنین ایشان اذعان نمودند که بیش از 61 درصد پرتفوی سود شرکت و همچنین شعبات استقرار یافته در سال گذشته مربوط به مجموع شرکت‌های امام و غرب بوده است که مدیران آنها هم اکنون در ستاد مرکزی و هیات مدیره شرکت، خدمتگزار بازنشستگان معزز و پرسنل خدوم هستند و همان تفکر توسعه ای و فنی در حال پیگیری و بسط به کل شرکت‌ها و شعب تابعه می باشد.

ایشان با تاکید بر حفظ امانت‌داری و احقاق حق بازنشستگان معزز کشوری افزود: با امید به خدا اقدامات مطلوب عملیاتی در سطح بین المللی را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و موانع را از سرراه برمی‌داریم.

 گفتنی است؛ در پایان این آیین با تقدیم حکم انتصاب از سوی مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران  «محمدرضا زارعلی» به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی ستاد مرکزی منصوب گردید.





۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷
تعداد کلیک: ۱,۳۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500