English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاون فرماندار و مسئولان شهرستان تایباد از پارکینگ¬های مرز دوغارون

بازدید معاون فرماندار و مسئولان شهرستان تایباد از پارکینگ¬های مرز دوغارون
معاون فرماندار و مسئولین شهرستان تایباد از پارکینگ¬های مرز دوغارون به جهت راه اندازی سامانه هوشمند نوبت دهی و مدیریت ترافیک دوغارون بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی(ره)، در راستای راه اندازی طرح سامانه هوشمند نوبت دهی و مدیریت ترافیک کامیون¬ها در مرز دوغارون، نشست رسیدگی به تعرفه¬ها در فرمانداری شهرستان تایباد برگزار گردید. 

پس از این نشست مهندس رضایی معاون فرماندار شهرستان تایباد به همراه «مهرداد کریم زاده» شهردار تایباد،«احمد نظام» مدیر پایانه مرزی دوغارون، «حسن رحیمی زاده» مدیر کل گمرک دوغارون، «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از پارکینگ¬های شهید فخری زاده و اوجادی بازدید میدانی به عمل آوردند. 

این طرح براساس مصوبات شورای ساماندهی مبادی مرزی استان برای اولین بار در ایران توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) و راهبری این شرکت در مرز دوغارون راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است؛ با راه اندازی این طرح در مرز دوغارون، علاوه بر ساماندهی و کنترل لازم بر ترافیک کامیون ها در مرز، موجب نظم بخشی و آرامش خاطر رانندگان به جهت اطلاع برخط از نوبت خود و آمار دقیق و بروز از تردد کامیون ها خواهد داد و منجر به اشتغال جمعی از جوانان بومی و همچنین توسعه فعالیت ها و مسئولیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) در مرز مهم و حساس دوغارون خواهد شد.



۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۰
تعداد کلیک: ۵۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500