English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مسابقات فوتسال شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌مناسبت هفته بسیج

برگزاری مسابقات فوتسال شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌مناسبت هفته بسیج
مسابقات چهارجانبه فوتسال به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور چهار تیم از ستاد مرکزی و شرکت های امام خمینی‌(ره)، تهران و غرب در سالن ورزشی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین اختتامیه این مسابقات با حضور «محمدرضا زارعلی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی بلوطی» مشاور ارشد مدیرعامل و مدیر بازرسی، «سیامک حسنی» مدیر پروژه های توسعه‌ای، «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی غرب و برخی از مدیران ارشد شرکت‌های تابعه استان تهران برگزار گردید و کاپ قهرمانی به همراه جوایز به تیم‌های اول تا سوم اهداء گردید.

در این مراسم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات در سخنان کوتاهی گفت: قطعا با برگزاری این چنین مسابقات، همدلی و همبستگی میان همکاران ارتقاء یافته و روحیه شادابی کارکنان افزایش خواهد یافت. لذا از برگزاری این چنین مسابقات قطعا حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان و بازیکنان در سخنانی گفت: هدف از برگزاری این چنین مسابقات، ایجاد نشاط میان کارکنان و تعالی روحیه همکاران می باشد. لذا بهترین دستاورد این گونه برنامه ها ارتباط نزدیک و صمیمی مدیران و کارکنان سازمان می باشد که در بالا بردن روحیه همکاران و همدلی و مودت آنان نقش موثری دارد.

وی افزود: ورزش یکی از از ارکان مدیریتی در کار می باشد. لذا بحمدالله با برنامه ریزی های صورت گرفته هر ساله شاهد برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان تهران و کشور هستیم که مطالبه همه همکاران ورزشکار تداوم این چنین مسابقات به‌صورت دوره‌ایی و منظم می باشد.

گفتنی است؛ در این دوره از مسابقات که به‌مدت دو روز برگزار گردید تیم‌های شرکت غرب، ستاد مرکزی و شرکت تهران به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.






۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۲
تعداد کلیک: ۶۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500