English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توسعه کسب و کار و اشتغال‌ زایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در استان زنجان

توسعه کسب و کار و اشتغال‌ زایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در استان زنجان
فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در پایانه ریلی بناب استان زنجان به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، فعالیت رسمی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایانه ریلی بناب زنجان با حضور مدیران ارشد این شرکت، «بهزاد کریمی» معاون بازرگانی اداره کل راه آهن شمالغرب کشور و «وحید حسنی» نماینده گمرکات استان زنجان به‌طور رسمی آغاز شد.

مهدی ذوقی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به ظرفیت های خوب شرکت انبارهای عمومی گفت: با توجه به موقعیت مکانی این استان و هم جوار بودن با 7 استان کشور و دسترسی مناسب پایانه ریلی بناب تلاش داریم تا از این فرصت با تمام توان استفاده و فعالیت‌های انبارداری و لجستیکی این منطقه را رونق بخشیم.

ایشان افزود: در شعبه زنجان ظرفیت و زیرساخت مناسبی وجود دارد که می توان از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری، ترانشیپمنت واردات و صادرات استفاده نمود و با ایجاد فرصتهای مناسب در آینده نزدیک شاهد رونق این شعبه در همه زمینه ها از جمله خدمات انبارش کالای ریلی باشیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: با شروع فعالیت این پایانه ریلی و همچنین نگاه ویژه دولت سیزدهم به موضوع اشتغال زایی، جذب نیروهای بومی جوان در این منطقه صورت پذیرفت. 

در ادامه بهزاد کریمی، معاون بازرگانی اداره کل راه آهن شمالغرب کشور نیز ضمن اشاره به سوابق خوب و درخشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در خصوص انبارداری و لجستیکی و همچنین پتانسیل های موجود و حجم قابل توجه تجارت خارجی در این استان، بر همکاری بیش از پیش این گمرک، انبارهای عمومی و راه آهن تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به رضایتمندی و استقبال مشتریان از حمل و نقل ریلی بعنوان یکی از امن ترین راه های حمل و نقل در حوزه واردات و صادرات، امیدواریم شاهد افزایش حجم کالا و همچنین فعالیت تجار و مشتریان در این پایانه ریلی باشیم.

گفتنی است؛ ایستگاه راه آهن بناب در 15 کیلومتری شهر زنجان، یکی از مناطق دارای اهمیت در حوزه ریلی شمالغرب کشور محسوب می گردد که با شروع به کار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین ظرفیت های موجود و از طرفی حجم قابل توجه تجارت خارجی در این استان، در آینده نزدیک شاهد رونق کسب و کار و اشتغال زایی بیشتر در این استان خواهیم بود.





۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸
تعداد کلیک: ۷۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500