English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید وزیر دادگستری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب- شعبه زنجان

بازدید وزیر دادگستری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب- شعبه زنجان
دکتر رحیمی، وزیر محترم دادگستری و هیات همراه از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب - شعبه زنجان بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، همزمان با سفر استانی «حجه الاسلام محسنی اژه ای» رییس قوه قضاییه به استان زنجان، دکتر «امیرحسین رحیمی» وزیر دادگستری و هیات همراه از شرکت انبارهای عمومی غرب شعبه زنجان بازدید میدانی به عمل آوردند و از روند فعالیت‌ها، انبارش، ورود و خروج کالا به این شعبه مطلع گردیدند.

در این بازدید «مجید منیری» مدیر شعبه زنجان گزارشی در خصوص نحوه پذیرش کالا، واردات و صادرات، نگهداری خاک معدنی و برخی از نقاط قابل بهبود در این شعبه ارائه نمود.

در ادامه این بازدید وزیر دادگستری ضمن ابراز خرسندی از خدمات ارائه شده به تجار و صاحبان کالا در این منطقه توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: امیدواریم با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات تخصصی، بتوانیم موانع  و مشکلات موجود در امر خدمات‌رسانی به صاحبان کالا و تجار منطقه را مرتفع نموده و در آینده نزدیک شاهد تسریع در امور واردات و صادرات کالا به استان زنجان باشیم.

گفتنی است؛ دکتر رحیمی و هیات همراه ضمن بازدید از انبارهای شعبه زنجان از نحوه چیدمان مناسب کالا در انبارها، اطلاعات درج شده بر روی کالا و لیبل جدیدQC  و همچنین از زحمات صورت گرفته در این شعبه تشکر و قدردانی نمودند. 


  

۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۶
تعداد کلیک: ۵۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500