English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور پرقدرت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

حضور پرقدرت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته
ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حمایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی مصادف با روز ملی حمل و نقل امروز یکشنبه (27 آذرماه 1401) در سالن شبستان مصلی امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی و معاونان و مدیران همراه ایشان در مصلی امام خمینی برگزار گردید. 

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز به عنوان بزرگترین هلدینگ لجستیکی کشور به لحاظ پهنه خدماتی و یکی از فعالین حوزه حمل و نقل جاده‌ای، دریایی، هوایی و ریلی در این نمایشگاه فعالانه و بسیار پرقدرت حضور پیدا کرده است. «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، «علی‌رضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «مقصود صدری» معاون عملیات و امور گمرکی، «علی یوسف» مدیر فناوری اطلاعات و برخی از مدیران ارشد ستاد مرکزی در راستای تعامل نزدیک و رو در رو با صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاران، تجار و صاحبان کالا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور و با آن ها به گفت و گو پرداختند.

در این آیین افتتاحیه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل به تمامی فعالان این عرصه به خصوص پرسنل شرکت های حمل و نقل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با اشاره به نقش برجسته این شرکت در صنعت لجستیک کشور گفت: بی شک موفقیت‌های راهبردی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی، مدیون سرمایه گذاری کلان در زیرساخت ها و تجهیزات لجستیک و نیز توسعه مهارت های حمل و نقل بوده است و این نیروی محرکه توسعه، زمینه‌ساز پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان خواهد شد.

ایشان افزود: نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل فرصتی را برای فعالان این حوزه فراهم می آورد تا ضمن آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه صنعت لجستیک و حمل و نقل در توسعه زیربناهای اقتصادی کشور، قدم های بلندی در جهت ارائه خدمات مناسب در حوزه حمل و نقل و بهبود تجارت در سطح بین المللی برداشته شود و نیاز‌ها و چالشهای این حوزه بازنگری گردد. 

دکتر ذوقی با تشریح طرح های توسعه ای اجرا شده و در حال اجرای شرکت انبارهای عمومی در سراسر کشور برای سرمایه گذاران و تجار حاضر در نمایشگاه لجستیک اظهار داشت: علاوه بر حضور فعالانه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، این شرکت دارای امکانات و تکنولوژی مدرن برای ارایه خدمات مطلوب در حوزه انبارداری، نگهداری و تحویل کالا می باشد که نسبت به سایر رقبا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و این خدمات با نرخ نازل‌تری عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با حضور ۳۱۱ شرکت دولتی و خصوصی و دانش بنیان حوزه حمل و نقل در فضایی بیش از ۱۴ هزار متر مربع  و با شعار حمل و نقل دانش بنیان، توسعه پیشرفته و رونق اقتصادی در طی روزهای ۲۷ الی ۲۹ آذرماه در محل مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری می‌باشد و برگزاری پنل‌های تخصصی مرتبط با حمل‌ونقل، میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی روزانه به مراجعه‌کنندگان در تمام حوزه های مرتبط با حمل و نقل و لجستیک و نشست‌های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

روز اول نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته 1401/09/27






 

 

روز دوم نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته 1401/09/28

  



۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۵
تعداد کلیک: ۸۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500