English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مراسم تقدیر از مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران توسط بازنشستگان معزز شرکت

مراسم تقدیر از مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران توسط بازنشستگان معزز شرکت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، برخی از بازنشستگان شرکت های تابعه انبارهای عمومی با حضور در سالن کنفرانس ستاد مرکزی و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از اقدامات مثبت دکتر «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از جمله احقاق حقوق سنوات به جا مانده از سال 1400 به بازنشستگان شرکت ، تشکر و قدردانی نمودند.

دراین مراسم بازنشستگان محترم شرکت انبارهای عمومی ضمن ابراز خشنودی از عملکرد مثبت دکتر ذوقی در جهت فسادستیزی، جذب نیرو با اولویت فرزندان بازنشستگان شرکت و توجه به امورات ایشان، پرداخت سنوات باقی مانده از سال گذشته و بهبود قابل تحسین شرایط بازنشستگی و تلاش برای توسعه و راه اندازی مجدد تعاونی شرکت بر مبنای انتخاب واقعی کارگران، به بیان مسائل و نظرات خود پرداختند.

 در این نشست صمیمانه دکتر ذوقی نیز با تاکید بر توجه به حقوق بازنشستگان و کارگران زحمت کش گفت: رشد و پیشرفت این شرکت تنها به دستان زحمت کش شما امکان پذیر شده است لذا  شما پیشکسوتان و راهنمای ما هستید و سابقه سرشار از خدمت‌گزاری صادقانه و دلسوزانه ای برای شرکت داشته‌اید و ما هر چه قدر در مسیر حل مشکلات شما عزیزان، تلاش کنیم ناچیز خواهد بود.

ایشان ادامه داد : مفتخرم به عنوان کمترین فرد در این سازمان با حمایت سهامداران محترم و شما بازنشستگان عزیز بعنوان صاحبین حق این شرکت، مقابل سو جریانات ایستاده‌ام و تمام تلاش خود را برای خدمت به شما عزیزان مصروف داشته ام و ان‌شاالله اصلاحات لازم و تحول گرا را در آینده‌ای نزدیک دنبال خواهم کرد.

در پایان این مراسم بازنشستگان معزز شرکت با اهدای هدیه و لوح یادبود از مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی قدردانی نمودند.


 



۱ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲
تعداد کلیک: ۹۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500