English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دوره آموزشی HSE با حضور شرکت های سهلان، بازرگان، جلفا و شعب تابعه شمال غرب کشور

برگزاری دوره آموزشی HSE  با حضور شرکت های سهلان، بازرگان، جلفا و شعب تابعه شمال غرب کشور
دوره آموزشی HSE  با حضور شرکت های سهلان، بازرگان، جلفا و شعب تابعه شمال غرب کشور با حضور سرپرست شرکت انبارهای عمومی سهلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، دوره آموزشی HSE برای مدیران و کارشناسان حوزه عملیات و HSE با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «محمد میرزایی» رییس HSE ستاد مرکزی، «کمال خوش پیمان» مدیر حراست شرکت سهلان و جمعی از مدیران و پرسنل شرکت های سهلان، بازرگان، جلفا و شعب تابعه شمال غرب کشور برگزار شد.

سرپرست شرکت سهلان با اشاره به پیگیری بحث آموزش در این شرکت گفت: HSE باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود لذا با تمام توان HSE را در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان کمک خواهیم کرد و امید است با رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست دیگر شاهد حوادث ناگوار برای همکاران نباشیم.

ایشان افزود: الحمدالله HSE در شرکت انبارها به یکی از ارکان مهم و اصلی تبدیل شده است که مورد توجه مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره محترم نیز می باشد، در این راستا می بایست با ورود موثر HSE در مسائل ماشین آلات نیز بر پیشبرد اهداف شرکت نقش اساسی ایفاد نماید.

سید روح اله قریشی ادامه داد: پیشگیری از حادثه در شرایطی مقدور است که نیروی انسانی به کار گرفته شده در واحد عملیات‌ به غیر از آموزش واجد شرایط لازم بوده و همه چیز محیا و بدون دغدغه ای فکری و جسمی باشند و ان شالله خروجی این دوره برای شرکت سهلان و شعب تابعه هم در بحث HSE،QC،QR و اورهال شدن ماشین آلات مفید واقع گردد.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی با اهتمام معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای مدیران و کارشناسان حوزه معاونت عملیات به مدت 48 ساعت با تدریس آقای «محمد میرزایی» رییس HSE ستاد مرکزی و خانم مریم جسور کارشناسHSE  شعبه ارومیه در سالن کنفرانس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.




۵ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶
تعداد کلیک: ۲۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500