English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مراسم تقدیر از کارگروه گواهینامه استاندارد بین المللی ISO شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

مراسم تقدیر از کارگروه گواهینامه استاندارد بین المللی ISO شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
مراسم تقدیر از کارگروه کسب گواهینامه استاندارد بین المللی ISO شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور«حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، در این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن قدردانی از زحمات آقای «فرید ناظری» به‌عنوان مشاور مدیرعامل در پیگیری امور ISO و همچنین اعضای کارگروه دریافت گواهینامه ISO در سخنانی گفت: بحمدالله با همت و تلاش شبانه روزی همکارانم در شرکت غرب پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی تخصصی توانستیم گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت و همچنین برای نخستین در شرکت‌های تابعه انبارهای عمومی ایران، گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم شکایت مشتریان را کسب نماییم.

حمید نجات بخش افزود: در مبحث استانداردهای بین المللی دو اصل مهم را می بایست همواره پیگیری نماییم یکی اینکه از هر واحد یک نفر به‌عنوان نظارت کننده بر مباحث ISO  حتما باید انتخاب و در چارچوب قوانین گواهینامه فعالیت و نظارت داشته باشد و دوم اینکه استانداردهای اصلی گواهینامه بین المللی در شرکت به جد پیگیری و حفظ گردد تا بتوان آن را به دوره‌های بعدی بطور مطلوب منتقل نماییم. می‌بایست با برنامه ریزی تخصصی فرمت‌های موجود در این گواهینامه را از حالت کاغذی به سیستمی تغییر دهیم. البته فرهنگ سازی استاندارد کار بسیار دشواری است ولی با همت و تلاش تمامی همکاران، این استانداردها را بصورت دقیق اجرا خواهیم کرد.

وی یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی را رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات دانست و افزود: اندازه‌گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت‌های بهبود در راهبردها، خدمات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در انتها اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش‌های مختلف این شرکت دانست و ادامه داد: رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات به موقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت‌های اصلی شرکت غرب بوده که اخذ این گواهینامه سندی بر تعهد مشتری‌مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می‌باشد.

در ادامه این مراسم، آقای فرید ناظری گزارشی از روند دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی ISO و همچنین فعالیت‌های صورت گرفته از سوی اعضای محترم کارگروه مربوطه ارائه نمودند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از اعضای اصلی کارگروه دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی ISO با اهداء گل، لوح تقدیر و هدیه تجلیل به‌عمل آمد.






۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷
تعداد کلیک: ۲۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500