English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم معرفی کارکنان نمونه ارزیابی عملکرد شش ماهه سال 1401 در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعب تابعه

برگزاری مراسم معرفی کارکنان نمونه ارزیابی عملکرد شش ماهه سال 1401 در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعب تابعه
مراسم معرفی کارکنان نمونه ارزیابی عملکرد شش ماهه سال 1401 در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعب تابعه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، مراسم معرفی همکاران نمونه در ارزیابی کارکنان شش ماه سال 1401 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب همزمان با سالروز تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با حضور «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت غرب ضمن تبریک فرارسیدن شصت و یکمین سال تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سخنانی گفت: رشد نیروی انسانی هر سازمان باعث تعالی و رشد آن مجموعه می‌باشد لذا در شرکت انبارهای عمومی غرب با توجه به پتانسیل‌های مطلوب موجود سعی داریم تا تمامی همکاران به جایگاه اصلی خود دست یابند.

ایشان افزود: بحمدالله با برنامه‌ریزی صورت گرفته در شرکت غرب و همچنین نیروی انسانی کارآمد موجود در شرکت که بزرگترین سرمایه مجموعه می‌باشند، فضا برای رشد و تعالی همکاران وجود داشته که میتوان از این فضا برای ترقی و رسیدن به اهداف مورد نظر مدیران بالادستی به خوبی استفاده کرد.

حمید نجات بخش ادامه داد: همه ما می‌بایست به این خودباوری برسیم که ما می‌توانیم و تجربه نشان داده با سعی و همدلی تمامی همکاران توانستیم کارهای بزرگ و نشدنی را به سرانجام برسانیم و با لطف خداوند متعال و رهنمودهای مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همت و تلاش شبانه روزی یکایک پرسنل ارجمند امروز شاهد سوددهی شرکت انبارهای عمومی غرب هستیم که صمیمانه از تمامی شما همکاران تقدیر و تشکر می‌نمایم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شرکت نیازمند ایده و پیشنهاد از جانب تمامی همکاران است لذا از پیشنهادات و ایده‌های خلاق در جهت تعالی سازمان استقبال می‌نماییم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در بخش پایانی سخنان خود گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در هیات‌مدیره شرکت تصمیم بر آن شد که عملکرد تمامی همکاران به‌صورت سیستمی مورد ارزیابی قرار گیرد. همچنین با ارزیابی صورت گرفته از تمامی واحدها نفرات برتر این دوره مشخص و اعلام گردید و قصد داریم این روند ادامه یافته تا برای تمامی پرسنل ایجاد انگیزه گردد. 

در پایان این مراسم از آقایان مهدی کیان آرا، حامد وفائی پور، بهرام رزاق پور، رضا مغانلو، محمدعلی صالحی، غلامرضا غفاری، فرشید عباسی، محسن فراست، بهمن کاظم لو، عباس غنیاری، امیرفرزام فرزامی، مهدی چراغی، حمیدرضا شمسعلی، عباس مهدوی، عبدالرضا عزیزی، محمد رضا پیران، محمدگیلوری، ابوذر عنبری، مهدی صالحی و سعید بابایی که در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال 1401 بالاترین نمره‌های ارزیابی را کسب نموده اند با اهداء گل، لوح تقدیر و هدیه قدردانی به‌عمل آمد.

گفتنی است، همزمان با این مراسم، در مراسم مشابهی که در شعب پرویزخان، اصفهان، یزد، قم، سلفچگان، زنجان و اراک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار گردید از کارکنان نمونه آن شعب نیز توسط مدیران مربوطه آن با اهداء گل، لوح تقدیر و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.






۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹
تعداد کلیک: ۳۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500