English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهدی ذوقی: تلاش داریم میز خدمت جهادی را با تمام توان به صورت مداوم اجراء نماییم

مهدی ذوقی: تلاش داریم میز خدمت جهادی را با تمام توان به صورت مداوم اجراء نماییم
مهدی ذوقی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی ایران با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در راستای تحقق برنامه "میز خدمت جهادی " با پرسنل این شرکت دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب؛ «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت حضور در شرکت‌های تابعه استان تهران، امروز چهارشنبه 14 دی ماه 1401 در نشستی صمیمانه در راستای برگزاری میز خدمت جهادی با پرسنل شرکت غرب دیدار و با آن ها به گفت و گو پرداخت.

در این دیدار صمیمانه مدیر عامل محترم شرکت با برخی از پرسنل دیدار کرده و از مسائل جاری و مشکلات ایشان از نزدیک مطلع شد.

گفتنی است؛ این برنامه مدون که با دستور شخص مدیر عامل و همکاری «حمید نجات بخش» مدیر عامل شرکت غرب، در دفتر ایشان صورت گرفت، پرسنل این شرکت در خصوص مشکلات و راهکارهای پیشنهادی خود برای رفع آن‌ها با مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی ایران به گفت‌وگو پرداختند.

در پایان این دیدار دکتر ذوقی ضمن گوش سپردن به مسائل و درد و دل‌های کارکنان، به افزایش تلاش پرسنل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و ایجاد همدلی و همکاری هرچه بیشتر بین مدیران و کارکنان تاکید نمود.

 

۱۴ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۰۸
تعداد کلیک: ۲۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500