English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در استان کرمانشاه

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در استان کرمانشاه
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور در استان کرمانشاه، با معاون هماهنگی توسعه اقتصادی و معاون اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه دیدار و با ایشان به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب؛ «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه  «دانیال رزاقیان» معاون عملیات و امور گمرکی، «حسین پاک نیت» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت غرب و همچنین «مصطفی نصرتی» مشاور مدیرعامل در امور شعب با حضور در استانداری کرمانشاه با «عبدالوحید محمدی» معاون هماهنگی توسعه اقتصادی و «فرزاد جعفری» معاون اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه دیدار و در خصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن بیان ظرفیت‌های رو به رشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و غرب گفت: با توجه به ظرفیت مناسب موجود در استان کرمانشاه، با برنامه‌ریزی مدون و تلاش و کار همکارانم در جهت ایجاد زیرساخت‌ مورد نیاز برای فعالیت‌های مدنظر در شعب موجود در استان کرمانشاه، از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری به طور مطلوبی استفاده گردید که بحمدالله رونق ملموس و قابل درکی در  این استان در زمینه های گمرکی اتفاق افتاد.

در ادامه معاون توسعه اقتصادی استانداری کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از حضور پرقدرت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی  ایران در استان کرمانشاه، دستور هماهنگی برای سالم سازی و ایجاد ساختار مناسب کل گمرکات این استان در جهت همکاری لازم با شرکت انبارهای عمومی را صادر و تمامی فرمانداران این استان را مکلف به تعامل و همکاری با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی نمود.

در ادامه حمید نجات بخش با ناظر گمرکات کرمانشاه دیدار و در خصوص همکاری‌های دوجانبه و همچنین ایجاد بسترهای مناسب در حوزه های انبارداری و لجستیکی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی غرب با اشاره به سابقه خوش‌نامی و امانت‌داری شرکت انبارهای عمومی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی این استان و هم جوار بودن با کشور عراق، تلاش داریم تا با برنامه ریزی های هدفمند و استفاده از بسترهای مناسب جذب کالا و مشتری از این فرصت با تمام توان استفاده و فعالیت‌های انبارداری و لجستیکی این منطقه را رونق بخشیم.

ناظر گمرکات کرمانشاه نیز ضمن خیرمقدم به مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی غرب و هیات همراه گفت: با توجه به کارنامه خوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در خصوص انبارداری و لجستیکی و حضور موثر آن در گمرک استان کرمانشاه علی الخصوص در شعب مرزی این استان و همچنین پتانسیل های موجود و حجم قابل توجه تجارت خارجی در این استان و رضایتمندی تجار و صاحبان کالای منطقه از خدمات ارائه شده توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد چشم‌گیر سوددهی دو مجموعه بزرگ گمرک و انبارهای عمومی باشیم.

در حاشیه این سفر، حمید نجات بخش و هیات همراه با حضور در شعبه پرویزخان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در مراسم جشن شصت و یکمین سالروز تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی حضور یافت و از نفرات برتر در ارزیابی عملکرد شش ماهه سال 1401 با اهداء گل، لوح تقدیر و هدیه تجلیل به‌عمل آورد.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور در دفتر کار فرماندار شهرستان گیلانغرب با «وحید محمدی» فرماندار این شهرستان در خصوص فعالیت‌های انجام شده در شعبه سومار شرکت انبارهای عمومی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخته و دو طرف بر افزایش تعامل و همکاری دوجانبه در حوزه فعالیت این شعبه تاکید نمودند.






 

۱۸ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۰۹
تعداد کلیک: ۵۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500