English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ «مهدی ذوقى» مدیرعامل شرکت انبارهاى عمومى و خدمات گمرکى ایران در پیامی سالروز میلاد با‌ سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ، روز زن، روز مادر و همچنین سالروز ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انّا أعْطیْناک الْکوْثر، فصلّ لربّک وانْحرْ، إنّ شانئک هو الأبْتر
دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شجره طیبه‌ای است که برکت وجودش، سرچشمه دل‌ شیفته مؤمنانی است که در نظام هستی در پی آب حیات می‌گردند. وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، اسوه شگفت طهارت، تقوی و معنویت در پیشگاه ذات اقدس الهی و ائمه‌ معصومین(علیهم السلام اجمعین) از عظمت و منزلتی بی‌بدیل برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای نوع بشر به ‌ویژه زنان مسلمان و یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

آنچنان که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) همواره به جایگاه زن در جامعه اسلامی اشاره داشتند زنان نقشی مهم و تعیین‌کننده در اداره امور خانواده و جامعه دارند و امروز ما شاهد فعالیت‌های بانوانی هستیم که هم مادری نمونه هستند هم همسری ارزشمند و هم یک نیروی موثر برای بسیاری از نهادها و سازمان های مهم در کشور، پرورش‌یافتگان در دامان مهر مادران نیکوسرشت، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ، نیروی کار و زمینه‌های تعالی و رشد کشور را می‌سازند و این نقش، بی‌بدیل و ممتاز است.

در این میان زنان شاغل به دلیل ایفای همزمان دو نقش شریف و شگرف، یکی در کاشانه و دیگری در محیط کار، شایسته تحسین و قدردانی مضاعف هستند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات مدیره، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان ایران اسلامی به ویژه همکاران ارزش‌آفرین در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزو دارم که بانوان توانمند و پرتلاش این شرکت همچون گذشته باانگیزه و با دلی سرشار از مهر به خدمت، منشاء اقدامات مهم و مؤثر بوده و موجبات اعتلای این شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در جای جای کشور را فراهم آورند، ان‌شاءالله.

همواره سلامت و سعادتمند باشید.


مهدی ذوقی
مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران



۲۳ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۱۱
تعداد کلیک: ۵۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500