English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
آیین معارفه «محمدرضا زارعلی» سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، آیین معارفه «محمدرضا زارعلی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران با حضور «دکتر مهدی ذوقی» مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و معاونین و مدیران ارشد این شرکت در سالن کنفرانس شرکت تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از  تلاش‌ها و زحمات سرپرست سابق شرکت تهران در مدت تصدی مسئولیت ایشان قدردانی و در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق روزافزون نمودند.

در ادامه دکتر ذوقی با اشاره به سوابق درخشان جناب آقای زار علی، از ایشان به عنوان یکی از مدیران کارآمد و با تجربه فراوان نام‌ برده و از ایشان خواست با حداکثر توان و با استفاده از پرسنل خدوم شرکت تهران و با رعایت قوانین و مقررات و تعامل موثر و سازنده با گمرک جمهوری اسلامی ایران تمام اهداف عالیه ستاد مرکزی را در شرکت تهران ساری و جاری نمایند.

سرپرست سابق شرکت تهران نیز ضمن تشکر از تعامل سازنده با مدیرعامل محترم ستاد مرکزی در مدت همکاری، برای جناب آقای زارعلی آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون نموده و آمادگی خود را جهت هر گونه کمک به مجموعه انبارهای عمومی را اعلام داشتند.

در ادامه این مراسم سرپرست جدید شرکت تهران نیز از حسن توجه و اعتماد مدیر عامل محترم ستاد مرکزی تشکر نموده و از زحمات آقای صفری مقدم در دوران تصدی سرپرستی شرکت تهران قدردانی نمودند و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون ، موفقیت و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

گفتنی است؛ با تقدیم حکم انتصاب از سوی مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمدرضا زارعلی» به عنوان سرپرست جدید شرکت تهران منصوب شد.







۲۶ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۴۴
تعداد کلیک: ۵۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500