English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید سرپرست شرکت تهران از انبارها و مناطق عملیاتی شرکت تهران

بازدید سرپرست شرکت تهران از انبارها و مناطق عملیاتی شرکت تهران
«محمدرضا زارعلی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از مناطق عملیاتی، انبارها، اماکن و ابنیه شرکت تهران بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، «محمدرضا زارعلی » سرپرست شرکت تهران به همراه «ابوذر باقری » معاون مالی و سرمایه های انسانی و «ابوالفضل مهری» سرپرست معاونت عملیات و امور اجرایی شرکت تهران از مناطق پنج گانه عملیاتی، ساختمان‌ها، اماکن و ابنیه شرکت تهران بازدید میدانی به عمل آوردند. 

با توجه به وضعیت تعطیلی سراسری در سطح شهرهای کشور به جهت برودت هوا و صرفه جویی در حامل های انرژی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با عنایت به برنامه‌ریزی و همفکری مدیران ارشد، با برقراری شیفت و حضور عوامل اجرایی عملیات از به وجود آمدن توقف در چرخه لجستیکی کشور جلوگیری نمودند.

گفتنی است؛ آقای دکتر زارعلی ضمن بازدید از محوطه‌های عملیاتی شرکت و دیدار با همکاران واحد عملیات، از زحمات پرسنل خدوم عملیاتی این شرکت تشکر و قدردانی نموده و با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی کارکنان شرکت، قول مساعدت لازم با رعایت قوانین و مقررات شرکت را دادند.



 

۲۶ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰
تعداد کلیک: ۴۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500