English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مهدی ذوقی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از ایستگاه راه آهن سلماس (قره تپه)

بازدید مهدی ذوقی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از ایستگاه راه آهن سلماس (قره تپه)
مهدی ذوقی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه از ایستگاه راه آهن و سکوی تخلیه و بارگیری سلماس (قره تپه) بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «عادل نجف زاده» نماینده مردم خو و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و «خالد جنگجو» ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی، «روح الله قریشی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و هیات همراه از ایستگاه راه آهن و سکوی تخلیه و بارگیری قره تپه بازدید میدانی به عمل آوردند.

در حاشیه این بازدید تجار منطقه ضمن گفت و گو با مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداخته و درخواست استقرار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این ایستگاه راه آهن را از ایشان خواستار شدند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور میدانی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ایستگاه قره تپه اظهار کرد: شرکت انبارهای عمومی با توجه به زیرساخت های مناسب و سابقه درخشانی که در امر حمل و نقل و عملیات لجستیکی در کشور دارد با استقرار در این ایستگاه باعث افزایش امر صادرات و تسهیل فضای کسب و کار بهینه مردم، تجار و بازرگانان خواهد شد.

 در ادامه این بازدید مدیرعامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز با اشاره به پتانسیل موجود درایستگاه قره تپه گفت: با توجه به اینکه ایستگاه راه آهن سلماس یکی از بزرگترین ایستگاه های راه آهن آذربایجان غربی می باشد و اکنون بلا استفاده مانده، در تلاش هستیم تا با هماهنگی گمرک و راه آهن جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را در این ایستگاه آغاز نماییم.



۲۹ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸
تعداد کلیک: ۲۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500