English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بازدید از مرز رازی: زیرساخت‌های مرز رازی در اسرع وقت تکمیل شود

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بازدید از مرز رازی: زیرساخت‌های مرز رازی در اسرع وقت تکمیل شود
«مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حاشیه بازدید از مرز رازی خواستار تکمیل زیرساخت‌های این مرز در کمترین زمان ممکن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی ذوقی» در بازدید از مرز رازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه مرز رازی در بخش مسافری و کالا از بهترین و با پتانسیل ترین مرزهای کشور است، تصریح کرد: در مقایسه با گمرک و پایانه کشور ترکیه زیر ساخت‌های مرز رازی خوی آماده نیست و ضروری است این زیرساخت‌ها در اسرع وقت تکمیل شود.

وی افزود: درصورت تکمیل زیر ساخت های بخش مسافری و کالا در مرز رازی، این مرز می تواند به قطب اول کشور و منطقه تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه این بازدید خواستار ۲۴ ساعته شدن مرز رازی خوی شد و گفت: شرکت انبارهای عمومی به عنوان بزرگترین اپراتور لجستیکی کشور و مستقر در کریدورهای شمال جنوب و شرق غرب است و برای اجرایی شدن این گذرراه‌های اقتصادی یک رکن اساسی و لجستیکی محسوب می شود که این موضوع، استقرار پرقدرت در مرز رازی را به‌عنوان یکی از دروازه های پررونق تجارت با ترکیه، ضروری می کند.

دکتر ذوقی ادامه داد: از فردا تیمی از نیروهای فنی و عملیاتی در مرز رازی مستقر می شوند تا در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لجستیکی در دو بخش رویه‌های گمرکی و بازارچه مرزی در جوار این مرز امکان سنجی و نیازسنجی لازم را انجام دهند.

 

 

 




۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴
تعداد کلیک: ۲۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500