English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از زیرساخت های لجستیکی شهر خوی

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از زیرساخت های لجستیکی شهر خوی
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه دکتر نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان- شعبه خوی بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان،«مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «عادل نجف زاده» نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و «خالد جنگجو» ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی، «روح الله قریشی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و «محمد ابراهیم نوشیروانزاده» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی از محوطه عملیاتی و انبارهای شعبه خوی بازدید میدانی به عمل آوردند.

با توجه به برنامه‌های بالادستی استان به منظور انتقال محل عملیاتی گمرک خوی از بافت مسکونی به محوطه‌های دارای زیرساخت مناسب، بازدید میدانی از برخی اراضی که قابلیت بکارگیری لجستیکی دارند صورت گرفته و درحاشیه این بازدید، دکتر ذوقی تاکید نمودند که محوطه‌های مدنظر استان باید به گونه ای باشد که قابلیت حمل و نقل ترکیبی در جوار راه های اصلی حمل کالا مهیا بوده و دورنمای این طرح ایجاد منطقه ویژه با مساحت حدود 500 هکتار و حول محور حضور شرکت انبارهای عمومی که اپراتور ملی لجستیک است به عنوان سازمان مسئول آن منطقه پس از مطالعات هزینه – فایده باشد.

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مسئولین استان آذربایجان غربی در ادامه بازدید خود از فرودگاه خوی دیدار به عمل آورده و در آنجا نیز نشستی با بازرگانان و تجار برگزار نمودند.

دکتر نجف زاده رییس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی اذعان نمودند: این فرودگاه دومین فرودگاه استان آذربایجان غربی بوده و دارای طول باند ۲٬۸۵۰ متر و عرض ۴۵ متر و همچنین ۱۵٬۰۰۰ متر مربع مساحت اپرون آن است و پیگیری های لازم برای انجام عملیات تجاری کارگو و رویه های گمرکی آن نیز در دست اقدام می باشد.

با توجه به سابقه شرکت انبارهای عمومی و تجربه حضور ایشان در فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره)، استقرار و شروع بکار این شرکت در فرودگاه خوی نیز مدنظر مدیران استانی است.

دکتر ذوقی در طی بازدید از شعبه خوی با تجار و مشتریان این شعبه نیز دیدار نمودند.





  

۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۴
تعداد کلیک: ۶۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500